کد خبر : 13723
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 18:49

۹۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فلاورجان تاسیس شده که محور فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مسجد و مناطق این شهرستان هستند.

۹۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فلاورجان تاسیس شده که محور فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مسجد و مناطق این شهرستان هستند. مریم احمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در آیین نکوداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اظهار داشت: ۹۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فلاورجان تاسیس

۹۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فلاورجان تاسیس شده که محور فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مسجد و مناطق این شهرستان هستند.

مریم احمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در آیین نکوداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اظهار داشت: ۹۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فلاورجان تاسیس شده که محور فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مسجد و مناطق این شهرستان هستند.

photo_2016-03-09_17-14-19

 وی افزود: فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی، اجتماعی، علمی و فناوری، ورزشی و مواردی از این قبیل در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان انجام می شود که این فعالیت ها بر اساس مشارکت اجتماعی مردم به ویژه جوانان انجام می شود.

 احمدی ادامه داد: فعالیت های قرآنی در این مراکز در راستای ترویج معارف اسلامی و قرآنی انجام می شود که نقش موثری در ایجاد فضای قرآنی و رشد و پیشرفت استعدادهای قرآنی دارد.

 وی با اشاره به اهمیت حمایت از کانون های مساجد گفت: حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری برای رشد و ارتقای شاخصه های فرهنگی شهرستان بوده و حمایت از این مراکز فرصتی برای حمایت از نسل جوان و نوجوان در برابر آسیب های فرهنگی است.

 در این آیین از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان تجلیل شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc