کد خبر : 13745
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 - 9:27

پیام استاندار اصفهان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

، دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان با ارسال پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح می باشد: روز بزرگداشت شهدا را به یادبزرگمردان عرصه ی مقاومت و جهاد فی سبیل الله گرامی می داریم و بر آن ولی نعمتان و خانواده های گرانقدرشان درود می فرستیم،

،
n00156900-bدکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان با ارسال پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت.
متن پیام بدین شرح می باشد:
روز بزرگداشت شهدا را به یادبزرگمردان عرصه ی مقاومت و جهاد فی سبیل الله گرامی می داریم و بر آن ولی نعمتان و خانواده های گرانقدرشان درود می فرستیم، آنانکه ستارگان تابناک آسمان استقلال و عزت این ملت و میهنند؛ خداوند درجاتشان را متعالی فرماید.
نامگذاری ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیان گر مقام والا و با عظمت شهدا و نمایانگر ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.
ستارگان درخشان ایثار و فداکاری که ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاور مردیها و جان فشانی های آنان است. تفسیرگر واقعی معنای واژه ژرف ایثارند که در پیروی از اسطوره ایثار و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گرانبهاترین گوهر را بر طبق اخلاص نهادند تا از عزت و آزادگی و شرف انسانی و اسلامی پاسداری کنند. شهدا اینگونه در پیشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران و تمامی آزادگان جهان سربلند و سرافرازند که با حماسه های جاودانشان تاریخ را مبهوت هنرنمایی خویش ساختند و برای اسلام و ایران عزیز غرور و بالندگی را به ارمغان آوردند.
اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و ادای احترام به روح بلند شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، از خداوند منان برای خانواده های معزز شهدا، مفقودین و ایثارگران، عزت، سربلندی و توفیق روز افزون را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنافدا) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc