کد خبر : 1375
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 5:13

دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با حجت الاسلام موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی

دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با حجت الاسلام موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی

دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با حجت الاسلام موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی خبرنگار آنا: حجت الاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در واحد فلاورجان با هیات رئیسه این دانشگاه دیداروگفتگو کرد. در این دیدار حجت الاسلام موسوی گفت: وجود دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در ارتقاء

دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با حجت الاسلام موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی

خبرنگار آنا: حجت الاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در واحد فلاورجان با هیات رئیسه این دانشگاه دیداروگفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام موسوی گفت: وجود دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی شهرستان بسیار موثر بوده و امیدواریم با همت مسئولین در جهت پیشرفت بیشتر این واحد دانشگاهی تلاش شود.

نماینده شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود مسئولین دانشگاه رشته هایی که برای جوانان بازار کار بهتری دارد بویژه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را در این واحد تاسیس و راه اندازی کنند تا هم جوانان با انگیزه بیشتری به تحصیل مشغول شوند و هم بهتر بتوانند در خدمت جامعه و مردم باشند.

به گزارش آنا در ابتدای این دیدار سیما یحیی آبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در گزارشی از روند فعالیت های واحد فلاورجان ابراز امیدواری کرد این واحد با داشتن ۳۹ رشته تحصیلی، چهار هزار دانشجو، ۱۰۲ عضو هیات علمی تمام وقت ، داشتن آزمایشگاههای مجهز و مدرن تحقیقاتی و کسب رتبه های متعدد علمی،پژوهشی و فرهنگی با همکاری مسئولین شهرستان در مسیر پیشرفت و ترقی گام بردارد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc