کد خبر : 1377
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 4:57

دیدار اعضای ستاد کنگره شهدا شهرستان فلاورجان با جانبازی که پای خود را در میدان مین جا گذاشت…

دیدار اعضای ستاد کنگره شهدا شهرستان فلاورجان با جانبازی که پای خود را در میدان مین جا گذاشت…

دیدار اعضای ستاد کنگره شهدا شهرستان فلاورجان با جانبازی که پای خود را در میدان مین جا گذاشت… به گزارش فالنا به نقل از  ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در آستانه عید سعید غدیر ستاد کنگره شهدا شهرستان فلاورجان روز پنج شنبه نهم مهرماه با خانواده جانباز ۵۰ درصد دوران دفاع مقدس حاج

دیدار اعضای ستاد کنگره شهدا شهرستان فلاورجان با جانبازی که پای خود را در میدان مین جا گذاشت…

به گزارش فالنا به نقل از  ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در آستانه عید سعید غدیر ستاد کنگره شهدا شهرستان فلاورجان روز پنج شنبه نهم مهرماه با خانواده جانباز ۵۰ درصد دوران دفاع مقدس حاج احمد کیانی دیدار و گفتگو کرد.

آقای احمد کیانی از چهره های فرهنگ و شهادت در سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در حین عبور از میدان مین دشمن بر اثر انفجار مین به درجه جانبازی نائل گردید. ایشان با اشاره به تاریخ گذشته ایران که هرچند سال یکبار مورد حجمه دشمنان قرار گرفته و قسمتی از این سرزمین جدا شده، گفت: در هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری و ازخودگذشتگی مردم در پرتو ولایت فقیه یک وجب از خاک این کشور جدا نشد. وی افزود: یکی از افتخارات من این است که خدا این توفیق را نصیب کرد تا در این راه قدم بردارم و پشیمان هم نیستم و از خدا می خواهم در این راه ثابت قدم بمانم تا راه همرزمان شهیدمان را ادامه دهم و در این آزمون سربلند باشم. در ادامه ایشان با توجه به اینکه جانباز قطع یک عضو (از ناحیه پا) می باشند در پاسخ به اینکه شما هیچگاه احساس پشیمانی کرده اید، گفتند: هرگز احساس پشیمانی نمی کنم . ایشان در پایان فرمودند: امروز احساس من این بود که همرزمانم مرا فراموش نکرده اند و تنها نیستم.

وی یادآور شد که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس از یک جبهه با دشمن می جنگیدیم اما امروز از چند جهت مورد حجمه دشمنان قرار گرفته ایم و باید تلاش کنیم با حضور در جامعه و برقراری ارتباط محترمانه با جوانان فهیم این توطئه ها را خنثی سازیم و ارزش های اسلام و انقلاب را پاس بداریم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc