کد خبر : 13772
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 - 17:04

پیام شهردار شهر کلیشادوسودرجان به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز شهدا

۲۲ اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا را گرامی می داریم. متن پیام بدین شرح است : بسم الرب الشهدا ولاتحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوافی سَبیل ِاللّهِ امواتا ًبَل احیاءُِ عندَربِّهِم یُرزَقون . شهید نظر می کند به وجه الله . امام ( ره )

۲۲ اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا را گرامی می داریم.
متن پیام بدین شرح است :
بسم الرب الشهدا
ولاتحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوافی سَبیل ِاللّهِ امواتا ًبَل احیاءُِ عندَربِّهِم یُرزَقون .
شهید نظر می کند به وجه الله . امام ( ره )
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند ، اما حقیقت آن است که زمان ، ما را با خود برده است و شهدا مانده اند . شهید سید مرتضی آوینی
خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی؛ و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود؟!
شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان هماره بیداری. شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل فرموده اند.
آری! رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالمی فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل های زمین را درهم می شکند. پس سلام بر شهدا که ایستاده می میرند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره ی همه ی شهدا به خصوص شهدای شهر کلیشادوسودرجان ازخداوندمتعال خواهانیم که ما را مورد شفاعت شهدا قراربدهد.وانشاء الله بتوانیم درخدمت به خانواده ی معظم این بزرگواران بعنوان خادم این عزیزان ازهیچ کوششی دریغ نورزیم .
علی ساعدی
شهردار شهر کلیشادوسودرجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc