کد خبر : 13839
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 9:01

نماینده مردم فلاورجان در تذکر شفاهی: قبوض گاز و برق نسبت به قبل از هدفمندی یارانه‌ها ۲۰ برابر افزایش داشتند

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی: قبوض گاز و برق نسبت به قبل از هدفمندی یارانه‌ها ۲۰ برابر افزایش داشتند به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: مواقعی که قرار است دولت از مردم

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:
قبوض گاز و برق نسبت به قبل از هدفمندی یارانه‌ها ۲۰ برابر افزایش داشتند
سید ناصر موسوی لارگانی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: مواقعی که قرار است دولت از مردم پول بگیرد، به یکباره تورم چندین برابر افزایش پیدا می‌کند! به‌عنوان مثال در مصوبه اخیر دولت درباره جرایم رانندگی در حالی که تورم ۱۴ درصد اعلام شده، این جریمه‌ها چندین برابر میزان تورم افزایش داشته‌اند،‌ هر چند بنده مخالف جریمه متخلفان نیستم، اما این نوع جریمه کردن خود، تخلف محسوب می‌شود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید رسیدگی شود چرا قبوض گاز و برق حدود ۲۰ برابر نسبت به قبل از هدفمندی یارانه‌ها افزایش یافته‌اند و چرا قبض ۳۰ هزار تومانی ۷۰۰ هزار تومان شده است؟
وی درباره وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد گفت: این مسئله برای کشور به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. این کارگران تا کی باید مدام تجمع کرده، کتک‌ بخورند، یا بر اثر فشارها و ناراحتی‌های عصبی آسیب‌ جسمی ببینند، آنهم برای دریافت حق و حقوق بحق خودشان؛این افراد به نان شب خود محتاجند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان تذکر داد: تب برفکی کشور را فرا گرفته و دامداران زحمتکش در حال ساقط شدن از هستی هستند./.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc