کد خبر : 1385
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 - 22:30

پایان جشنواره ورزشی «دا» بانوان روستایی اصفهان/ مقام نخست فلاورجان در بخش بازی‌های بومی محلی

پایان جشنواره ورزشی «دا» بانوان روستایی اصفهان/ مقام نخست فلاورجان در بخش بازی‌های بومی محلی

پایان جشنواره ورزشی «دا» بانوان روستایی اصفهان/ مقام نخست فلاورجان در بخش بازی‌های بومی محلی   نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» ویژه بانوان روستایی استان اصفهان عصر امروز در شهرستان کاشان اصفهان به پایان رسید. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» ویژه بانوان روستایی استان اصفهان عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر روستایی استان

پایان جشنواره ورزشی «دا» بانوان روستایی اصفهان/ مقام نخست فلاورجان در بخش بازی‌های بومی محلی 

 نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» ویژه بانوان روستایی استان اصفهان عصر امروز در شهرستان کاشان اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» ویژه بانوان روستایی استان اصفهان عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر روستایی استان اصفهان در شهرستان کاشان به پایان رسید.

این جشنواره به مناسبت روز روستا و با عنوان «دا» که در زبان بختیاری به معنای مادر است، در قلعه طایفه روستای پنداس، از توابع شهرستان کاشان برگزار شد.

در این جشنواره که ۱۲ تیم روستایی از سراسر استان اصفهان و ۱۸۰ نفر حضور داشتند، در نهایت تیم‌های برتر عصر امروز مشخص شده و در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

این رقابت‌ها در رشته های طناب‌کشی، پخت نان و غذای محلی و همچنین بازی‌های بومی محلی برگزار شد و در مجموع تیم روستای «پنداس» قهرمان مسابقات شد.

 در رشته طناب‌کشی روستاهای آزران، پنداس و وزوان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته پخت نان و غذای محلی نیز روستای پنداس اول شد و روستاهای آرنجن و احمدآباد هرسه از کاشان، دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش بازی‌های بومی محلی، روستای فلاورجان مقام نخست را به خود اختصاص داد و روستاهای پنداس و آزران نیز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc