کد خبر : 13875
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 16:14

نخستین کلینیک ساختمانی اصفهان با حضور مسئولان استانی در شهر ابریشم افتتاح شد.

  افتتاح نخستین و بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه ساختمانی تزئینات و دکوراسیون داخلی و خارجی در استان اصفهان شهرستان فلاورجان شهر ابریشم   کوروش امیری، در مراسم افتتاح نخستین و بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه ساختمانی تزئینات و دکوراسیون داخلی و خارجی در استان اصفهان با اشاره به اینکه این مجتمع در چهار فاز راه اندازی

 
افتتاح نخستین و بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه ساختمانی تزئینات و دکوراسیون داخلی و خارجی در استان اصفهان شهرستان فلاورجان شهر ابریشم
IMG_20160407_145148
 
کوروش امیری، در مراسم افتتاح نخستین و بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه ساختمانی تزئینات و دکوراسیون داخلی و خارجی در استان اصفهان با اشاره به اینکه این مجتمع در چهار فاز راه اندازی می شود، اظهار داشت: فاز نخست به فروش سنگ کاشی، سرامیک و کاعذ دیواری اختصاص دارد.
وی ادامه داد: فاز دوم برای عرضه لوازم بهداشتی، شیرآلات و فاز سوم لوازم خانگی است.
 
مدیر نخستین و بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه ساختمانی تزئینات و دکوراسیون داخلی و خارجی در استان اصفهان (خرید بهتر) اظهار داشت: در فاز چهارم هم آهن آلات به فروش خواهد رسید.
وی گفت: این مرکز ساختمانی برای عرضه تمام کالاهای ساختمانی از زمان ریختن فونداسیون یک ساختمان تا اجرای مرحله نازک کاری با بهترین قیمت به صورت تک نرخی راه اندازی شده است تا تمام همشهریان با اعتماد و ذوق تمامی کالا ها را خریداری کنند.
امیری تصریح کرد: این مجتمع در دو هزار متر زمین و سه هزار متر ساخت راه اندازی شده که در آینده فاز دوم آن در فضایی به وسعت ۹۰۰ مترمربع و فاز سوم هم ۸۰۰ تا ۹۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد.
وی افزود: هزینه راه اندازی این مجتمع به طور تقریبی ۵ میلیارد تومان بوده است.
مدیر نخستین و بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه ساختمانی تزئینات و دکوراسیون داخلی و خارجی در استان اصفهان (خرید بهتر) ادامه داد: با راه اندازی همه فازهای این مرکز برای حدود ۲۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد.
محسن گلابی، فرماندار شهرضا نیز در برگزاری نخستین و بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه ساختمانی تزئینات و دکوراسیون داخلی و خارجی در استان اصفهان اظهار داشت: زمانی از اقتصاد بالایی برخوردار می‌شویم که کیفیت کالا را اولویت قرار دهیم .
وی بیان داشت: زمانی که اقتصاد از خط اصلی خود خارج می‌شود و مسائلی همچون تورم و تحریم بر آن رخنه می‌کند ، عواملی پیش می‌آید که منج به ارزان خریدن می‌شود و همچنین به جای توجه به کسب و کار، پایه اقتصاد توجه به قیمت می‌شود.
IMG_20160407_145151
فرماندار شهرضا اعلام کرد: افتتاح نخستین مجتمع فروش تزئینات و لوازم ساختمانی در اصفهان جای بسی خوشحال دارد که یک سرمایه‌گذار ایرانی که ۲۷ عمر خود را در خارج از کشور سپری کرده است ، سرمایه‌ خود را در کشورش هزینه کرده است و سبب اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای هموطنان خود شده است.
وی اعلام کرد: برای رسیدن به اقتصاد برتر در گام اول باید از ایرانیان سرمایه دار در خارج از کشور استفاده کرد و شرایط جذب این افراد را فراهم ساخت تا ضمن استفاده از توان فکری و مالی آنها راهی برای کارآفرینی و اشتغالزایی ایجاد کرد.
مجری نخستین و بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه ساختمانی تزئینات و دکوراسیون داخلی و خارجی در استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: این مجتمع که برای اولین بار اقدام به ارائه انواع و اقسام لوازم و ابزار ساختمانی کرده است در چهار فاز تعریف شده است که چهار سال طول می‌کشد پروژه به طول کامل به اجرا درآید.
 
کوروش امیری با اشاره به اینکه امسال فاز نخست آن عملیاتی شده است، بیان کرد: نمایش انواع سنگ، آجر، کاشی، سرامیک، دیوارکوب، کاغذدیواری، پارکت، موکت و لوستر در فاز اول در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی بیان داشت: فاز دوم اختصاص به انواع شیر آلات ساختمانی و سرویس‌های بهداشتی دارد و در فاز سوم شاهد انواع لوازم خانگی، سیستم‌های صوتی تصویری مجهز به تاق صدا و فاز چهارم نیز به انواع آهن آلات ساختمانی تخصیص داده شده است

منبع :خبر آ نلاین

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc