کد خبر : 1400
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 1:09

اجرای طرح های تدبیر و توانمند سازی در سال تحصیلی جدید در دوره ابتدایی آغاز شده است.

اجرای طرح های تدبیر و توانمند سازی در سال تحصیلی جدید در دوره ابتدایی آغاز شده است.

اجرای طرح های تدبیر و توانمند سازی در سال تحصیلی جدید در دوره ابتدایی آغاز شده است. معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر ابتدایی در شهر ابریشم شهرستان فلاورجان  گفت: در سال تحصیلی جدید طرح تدبیر برای افزایش مدیریت مدیران در واحد های آموزشی

اجرای طرح های تدبیر و توانمند سازی در سال تحصیلی جدید در دوره ابتدایی آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر ابتدایی در شهر ابریشم شهرستان فلاورجان  گفت: در سال تحصیلی جدید طرح تدبیر برای افزایش مدیریت مدیران در واحد های آموزشی دوره ابتدایی و بهبود فرآیند های یادگیری در مدارس اجرا می شود.
محمد دیمه ور با اشاره به اجرای طرح توانمند سازی به منظور به روز رسانی علمی و دانش تخصصی معلمان ابتدایی افزود:معلمانی که کمتر از شش سال سابقه خدمت دارند برای شرکت در این طرح تا پایان مهر فرصت ثبت نام دارند . 
وی گفت: درسال تحصیلی جدید حدود ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دانش آموز در مدارس دوره ابتدایی و حدود ۱۰۰ هزار نو آموز در مراکز پیش دبستانی وابسته به آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند. 
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۶۱ هزارمدرسه ابتدایی و ۳۰۹ هزار کلاس درس در سراسر کشور پذیرای دانش آموزان هستند.
دیمه ور افزود:برای مدیریت یکپارچه برای دوره پیش دبستانی از ابتدای امسال با حکم معاونت حقوقی ریاست جمهوری تمام مدارس پیش دبستانی کشور از هر نهاد و یا موسسه ای که مجوز داشته باشند موظف اند تا نیمه آبان امسال از آموزش و پرورش برای ادامه فعالیت مجوز بگیرند .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc