کد خبر : 1411
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 11:37

برگزاری حقوق شهروندی با محوریت حفظ محیط زیست در شهرداری فلاورجان

برگزاری حقوق شهروندی با محوریت حفظ محیط زیست در شهرداری فلاورجان

برگزاری حقوق شهروندی با محوریت حفظ محیط زیست در شهرداری فلاورجان به گزارش روابط عمومی شهرداری فلاورجان کمیته حقوق شهروندی شهرستان جلسه برسی حفظ محیط زیست در فعالیت های اقتصادی در شهرداری فلاورجان برگزار گردید . در این جلسه که با حضور اعضاء کمیته حقوق شهروندی شهرستان فلاورجان برگزار گردید آقای جواد نصر معاون فرهنگی

برگزاری حقوق شهروندی با محوریت حفظ محیط زیست در شهرداری فلاورجان

به گزارش روابط عمومی شهرداری فلاورجان کمیته حقوق شهروندی شهرستان جلسه برسی حفظ محیط زیست در فعالیت های اقتصادی در شهرداری فلاورجان برگزار گردید .

در این جلسه که با حضور اعضاء کمیته حقوق شهروندی شهرستان فلاورجان برگزار گردید آقای جواد نصر معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری فلاورجان با اشاره به این نکته که حفظ محیط زیست در فعالیت های اقتصادی یکی از بزرگترین چالش های جامعه بشری می باشد بیان نمود داشتن محیط زیست سالم ارتباط مستقیمی با سلامت و زیست انسانها دارد و برای حفظ و حراست از آن تنها یک ارگان یا نهاد نمی تواند متولی امور باشد و باید تمامی ارگانها و اقشار جامعه در حفظ محیط زیست در همه زمینه ها احساس تکلیف کرده و در حفظ آن کوشا باشند .

در ادامه وی به خشک سالی رودخانه زاینده رود اشاره نمود و تاکید کرد سرچشمه آبادانی و حیات منطقه از دیرباز تا کنون وجود رود زاینده رود است که با خشک شدن جریان دائمی آب آن در شهرستان فلاورجان طی چند سال گذشته مشکلات و لطمات بسیار زیادی به فضای سبز و بیشه زار های حاشیه زاینده رود وارد نموده است . با توجه به این نکته که در گذشته این بیشه زارها نقش بسیار مهم در کیفیت آب و هوای شهرستان داشته اند و احیای این بیشه زار ها که می تواند در جذب گردشگران نیز به شهرستان بسیار موثر باشند ، باید تمامی مسئولین و مردم در حفظ و گسترش آن نقش پر رنگ تری داشته باشند .

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc