کد خبر : 14110
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395 - 7:15

بازدید فرماندار شهرستان فلاورجان از پروژه های بازسازی و نوسازی خطوط تولید شرکت داروسازی امین

بازدید فرماندار شهرستان فلاورجان از پروژه های بازسازی و نوسازی خطوط تولید شرکت داروسازی امین ،مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان وهیت همراه، از پروژه های بازسازی و نوسازی خطوط تولید شرکت داروسازی امین بازدید کرد. در این دیدار و بازدید صمیمانه ،هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان  ضمن تشکر از اقدامات ارزنده مدیریت شرکت در خصوص توسعه

بازدید فرماندار شهرستان فلاورجان از پروژه های بازسازی و نوسازی خطوط تولید شرکت داروسازی امین
،مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان وهیت همراه، از پروژه های بازسازی و نوسازی خطوط تولید شرکت داروسازی امین بازدید کرد.
در این دیدار و بازدید صمیمانه ،هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان  ضمن تشکر از اقدامات ارزنده مدیریت شرکت در خصوص توسعه کمی و کیفی فعالیتهای شرکت و بخصوص ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان ،برای مدیریت و کارکنان زحمت کش آن شرکت آرزوی سالی خوب همراه با نشاط وآرامش وموفقیت نمود.
در مراسم روز ملی صنعت و معدن در تیرماه سال ۱۳۹۴ شرکت داروسازی امین مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس طلائی واحد نمونه از بین ۱۳ واحد برتر کشور و در گروه صنایع غذایی و دارویی و بهداشتی گردیده است

شرکت دارو سازی امین ، اکنون حدود ۱۳۰ نوع فرآورده دارویی در اشکال قرص ،‌کپسول ، شربت ، قطره خوراکی و داروهای گیاهی به بازار های داخلی و صادراتی عرضه می نماید و قریب به ۶۰ نوع فرآورده دارویی  برای ورود به بازار  دارویی در آینده ای نزدیک در مرحله تحقیقات دارد .

photo_2016-03-26_22-15-40 photo_2016-03-26_22-15-51
روابط عمومی فرمانداری فلاورجان
photo_2016-03-26_22-15-57.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc