کد خبر : 1419
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مهر 1394 - 7:29

بازدید شهردار از پروژه های عمرانی شهرداری کلیشادوسودرجان

بازدید شهردار از پروژه های عمرانی شهرداری کلیشادوسودرجان

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان علی ساعدی شهردار به اتفاق آقای مهندس اسماعیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر از پروژه میدان امام حسین (ع) از روندپیشرفت این پروژه ها بازدید کردند.آقای علی ساعدی در این بازدید با اعلام اینکه این پروژه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و تردد در این مسیر سنگین است

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان علی ساعدی شهردار به اتفاق آقای مهندس اسماعیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر از پروژه میدان امام حسین (ع) از روندپیشرفت این پروژه ها بازدید کردند.
آقای علی ساعدی در این بازدید با اعلام اینکه این پروژه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و تردد در این مسیر سنگین است گفت: تاکنون عملیات خاکبرداری – خاک ریزی و جدولگذاری این میدان انجام گرفته و انشالله در هفته آینده اسفالت آن ریخته خواهد شد .
وی افزود: دقت ، سرعت و کیفیت سه اصل ضروری در صیانت از بیت المال در حین طراحی و اجرای پروژه های عمرانی است که این مواردو اصول مهم در پروژه های شهرداری کلیشادوسودرجان رعایت شده است.
شهردار کلیشادوسودرجان با تاکید به اینکه کیفیت پروژه ها نیز بسیار اهمیت دارد اضافه کرد؛ افزایش کیفیت،مناسب ترین قیمت و کوتاه ترین زمان، سه شاخصه و شعار شهرداری است .
آقای ساعدی به پروژه های عمرانی در حال اجرا اشاره کردوگفت: در این راستا در حال حاضر سرعت بخشی به پروژه ها از جمله بلوار کشاورز – سنگ فرش پیاده روها – محله بوستان  و غیره در دستور کار قرار دارد وانشالله در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc