کد خبر : 1421
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 - 11:56

شهرستان فلاورجان در عاشورای حسینی یکپارچه عزادار شد

شهرستان فلاورجان در عاشورای حسینی یکپارچه عزادار شد

شهرستان فلاورجان در عاشورای حسینی یکپارچه عزادار شدشهرستان فلاورجان در عاشورای حسینی یکپارچه عزادار شد وهزاران دلداده و عاشق حسینی در قالب دسته ها و هیئت های عزاداری به مرثیه سرایی پرداختند. به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ، شهرستان فلاورجان در عاشورای حسینی یکپارچه هزدار شد هزاران دلداده و عاشق حسینی در قالب دسته

شهرستان فلاورجان در عاشورای حسینی یکپارچه عزادار شد
شهرستان فلاورجان در عاشورای حسینی یکپارچه عزادار شد وهزاران دلداده و عاشق حسینی در قالب دسته ها و هیئت های عزاداری به مرثیه سرایی پرداختند.

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ، شهرستان فلاورجان در عاشورای حسینی یکپارچه هزدار شد هزاران دلداده و عاشق حسینی در قالب دسته ها و هیئت های عزاداری به مرثیه سرایی پرداختند.

مراسم عاشورای حسینی در شهرستان فلاورجان همزمان با سراسر کشور با شکوه و معنویتی خاص برگزار شد و عاشقان و دلدادگان سرور و سالان شهیدان در این روز با تمام وجود خود به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 در روز عاشورا عزاداران حسینی در مکان های مذهبیشهرستان از جمله امامزادهای وگلزارهای شهدای شهرستان به سوگ نشستند و در سالروز شهادت امام حسین (ع) و یارانشان بر سر و سینه زدند.

در این روز همچنین فریادهای “یاحسین” “یا حسین” در شهر گوش می رسید و ارادتمندان امام حسین (ع) و عزداران حسینی عشق و دلدادگی خود را به این امام مظلوم نشان دادند.

گفتنی است، امشب مراسم شام غریبان در جای جای شهر برگزار می شود

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc