کد خبر : 1433
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آبان 1394 - 12:46

مدیر کل اتباع خارجی استانداری اصفهان در فلاورجان در جمع خبرنگاران افزود:

مدیر کل اتباع خارجی استانداری اصفهان در فلاورجان در جمع خبرنگاران افزود:

مهدی سلیمانی شامگاه چهارشنبه پس از نشست نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با مسئولان اصفهانی و نیز پناهجویان افغانستانی در فلاورجان در جمع خبرنگاران افزود: استان اصفهان پذیرای ۱۴ درصد از پناهجویان ساکن ایران است.وی افزود : استان اصفهان بعد از استانهای تهران و خراسان رضوی ، سومین استان پناهنده پذیر

مهدی سلیمانی شامگاه چهارشنبه پس از نشست نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با مسئولان اصفهانی و نیز پناهجویان افغانستانی در فلاورجان در جمع خبرنگاران افزود: استان اصفهان پذیرای ۱۴ درصد از پناهجویان ساکن ایران است.
وی افزود : استان اصفهان بعد از استانهای تهران و خراسان رضوی ، سومین استان پناهنده پذیر کشور است.
وی به حضور هیات کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اشاره کرد و افزود : این هیات متشکل از شش کشور کمک کننده به پناهندگان در دنیاست.
سلیمانی با بیان اینکه وظیفه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در دنیا تهییج و ترغیب سایر کشورهایی که پناهنده پذیر نیستند در جهت کمک به کشور های پناهنده پذیر است.
وی افزود :این هیات از شش کشور آلمان ، استرالیا ، نروژ، تایلند، ژاپن و دانمارک در ایران حضور دارند و از خدمات و فعالیت های ایران در سه دهه گذشته بازدید به عمل خواهند آورد.
به گزارش ایرنا در جلسه مشترک مسئولان استان اصفهان با نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و نمایندگان پناهجویان افغان ، مسائل این پناهجویان بررسی شد.
مسائل بهداشت و درمان از جمله توجه به بیماران خاص و سرطانی، برخورداری پناهجویان از بیمه درمانی، مسائل فرهنگی و آموزشی از جمله دانش آموزی ، ایتام و زنان بی سرپرست پناهجو از جمله مشکلاتی بود که از سوی پناهجویان حاضر در نشست مطرح شد

 

 

 

 

 

انتهای پیام /* 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc