کد خبر : 1450
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 3:27

فرماندار فلاورجان: خدمات پست بانک ایران به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند

فرماندار فلاورجان: خدمات پست بانک ایران به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند

فرماندار فلاورجان: خدمات پست بانک ایران به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان اصفهان گفت: وجود این بانک و خدمات آن از ثمرات انقلاب اسلامی است و با توجه به اشتغال‌زائی در روستاها به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک خوبی می‌کند. به گزارش روابط

فرماندار فلاورجان

فرماندار فلاورجان


فرماندار فلاورجان: خدمات پست بانک ایران به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند

اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان اصفهان گفت: وجود این بانک و خدمات آن از ثمرات انقلاب اسلامی است و با توجه به اشتغال‌زائی در روستاها به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک خوبی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه ضمن بیان ابراز رضایتمندی روستائیان از خدمات این بانک، حمایت فرمانداری شهرستان فلاورجان از پست بانک را نیز اعلام داشت.
همچنین بهزاد امیریان مدیرشعب پست بانک استان اصفهان در این نشست به تشریح عملکرد این بانک به‌ویژه ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در مناطق روستائی و کم برخوردار پرداخت.
وی درپایان خواستار حمایت فرمانداری و دستگاه‌های اجرائی از این بانک و تقویت دفاترخدمات بانکی و انتقال منابع دهیاری‌ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) به این بانک جهت خدمت‌رسانی بیشتر به روستائیان و مناطق محروم شد.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc