کد خبر : 14541
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 13:08

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان: دشمن می خواهد به مردم القا کند که یا تسلیم شوید یا بدبخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان: دشمن می خواهد به مردم القا کند که یا تسلیم شوید یا بدبخت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) درحرم رضوی وشعار تاکید کرد: دشمن می خواهد به ملت ایران القاء کند که یا در برابر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان: دشمن می خواهد به مردم القا کند که یا تسلیم شوید یا بدبخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) درحرم رضوی وشعار تاکید کرد: دشمن می خواهد به ملت ایران القاء کند که یا در برابر آمریکا تسلیم شوید یا به بدبختی و فلاکت دچار خواهید شد.

423457_903 گردهمایی تبینی ترویجی فرهنگ نهادی در سپاه ناحیه فلاورجان برگزار شد دراین جلسه حجت الاسلام علی رئیسیان مسئول نمایندگی ولی فقیه دراین ناحیه مطالبی پیرامون شعارسال امسال بیان نمودند .

وی  تصریح کرد: حضرت امام خامنه ای امسال درجمع زائران حرم رضوی راهکار های اساسی برای تحقق شعار سال بیان نمودند که مادولتمردان و ما باید آنهارا مد نظرخود قراردهیم .

علی رئیسیان ادامه داد : سیاستهای استکبار و بخصوص و به‌طور خاص سیاستهای آمریکا اقتضا میکند که وانمود کنند ملّت ایران بر سر یک دوراهی قرار دارد و چاره‌ای ندارد جز اینکه یکی از این دو راه را انتخاب کند. آن دوراهی عبارت است از اینکه یا باید با آمریکا کنار بیایند، یا باید به‌طور دائم فشارهای آمریکا و مشکلات ناشی از آن را تحمّل کنند و به بدبختی دچار شود.

وی درادامه افزود: ترجیح نامگذاری سال با شعاراقتصادی نسبت به شعارهای فرهنگی متآثر از نکاه کلی حضرت آقا به کشور در سال پیش رو بوده است که حضرت آقا اولویت امسال را اقتصاد می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رئیسیان خاطرنشان کرد:یکی ازسیاستهای دشمن این است که این تفکر درواهی سازش یا بدبختی را اول از طریق تزریق در میان نخبگان جامعه و بعد از آن به تدریج به افکار عمومی منتقل بشود.

منبع : خبرگزاری بسیج

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc