کد خبر : 14649
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 0:55

پنجمین دوره جشنواره ملی جهاد مجازی همزمان با سراسر کشور در شهرستان فلاورجان بر گزار می شود

مریم احمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان از برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی جهاد مجازی همزمان با سراسر کشور در شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت : این جشنواره در راستای شناسایی وبلاگ نویسان متعهد و مذهبی سراسر کشور برگزار می گردد. وی افزود : در راستای شناسایی وبلاگ نویسان متعهد و

مریم احمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان از برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی جهاد مجازی همزمان با سراسر کشور در شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت : این جشنواره در راستای شناسایی وبلاگ نویسان متعهد و مذهبی سراسر کشور برگزار می گردد.
وی افزود : در راستای شناسایی وبلاگ نویسان متعهد و مذهبی کشور و مرتبط کردن آنها با یکدیگر در قالب شبکه ی جهاد سایبری ؛ پنجمین دوره جشنواره ملی وبلاگ نویسی جهاد مجازی به همت این کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) حسین آباد و با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و حمایت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از سی ام فروردین تا تا پایان تیرماه ٩۵ برگزار می شود.
احمدی ادامه داد : انعکاس و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در فضای مجازی ، شناخت و ایجاد ارتباط وبلاگ نویسان متعهد و متخصص ، تعمیق باورهای اسلامی انسانی در میان آحاد جامعه ، انعکاس و ترویج حقایق و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و کار گروهی در میان دست اندر کاران کانون های فرهنگی هنری مساجد و تشکل های فرهنگی مردم نهاد از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است .
مریم احمدی گفت : بررسی نقش وجودی حضرت امام رضا(علیه السلام) در فرهنگ شیعی ایران ؛ دهه کرامت ، عفاف و حجاب ، نقش مساجد در سبک زندگی ، بررسی نامه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جوانان غرب ، نماز ستون دین ، گفتمان انقلاب اسلامی ، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی ، فعالیت های کانون محور ( فعالیت های تربیتی ، اوقات فراغت ، خانه های نور و …) و نقد و هدایت فعالیت های فرهنگی هنری و اجتماعی از موضوعات این جشنواره است .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان افزود : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، موضوع ویژه ی این جشنواره با عنوان اقتصاد مقاومتی , اقدام و عمل ( راهکار های عملی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی ) برگزار می شود .
وی افزود : علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند حداکثر تا تاریخ پایان تیر ماه سال جاری به پایگاه اطلاع رسانی فصل رویش به آدرس www.kfmmh.ir مراجعه کنند.
گفتنی است اختتامیه جشنواره سراسری وبلاگ نویسی جهاد مجازی همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم در اصفهان برگزار می شود ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc