کد خبر : 1477
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 8:25

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان دکتر شهلا روزبهانی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان منصوب شدطی حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده:دکتر شهلا روزبهانی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان منصوب شد.مراسم تودیع و معارفه رئیسدانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان با حضور حجت الاسلام میردامادی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان

دکتر شهلا روزبهانی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده:
دکتر شهلا روزبهانی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه رئیسدانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان با حضور حجت الاسلام میردامادی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان ،احمد فروغی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، فرماندار فلاورجان و تنی چند از مسئولین دانشگاهی و محلی،اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات واحد فلاورجان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام میردامادی طی سخنانی گفت:همه مسئولین باید وظیفه شناس باشند و بار الهی مسئولیت را با نظر به رضای خداوند منان به منزل مقصود برسانند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: تمام فراز و نشیب های زندگی امتحان الهی است و هر انسانی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد تا در پیشگاه خداوند متعال روسفید باشد.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت : دانشگاه باید محل تولید علم باشد و گسترش و ارتقاء سطح علمی در دانشگاه باعث قدرت و عزت نظام اسلامی می شود و کشور ما هم بحمدالله با تلاش جوانان دانشمند به مرحله ای از قدرت رسیده است و امیدواریم دانشگاهیان با توکل برخدا و توام کردن علم و معنویت در جهت پیشرفت دانشگاه گام بردارند.
در ادامه این مراسم احمد فروغی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طی سخنانی گفت: همه مسئولین در تلاش هستند که دانشگاه روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشد و در جهت تولید علم و کارآفرینی گام های موثری بردارد.
وی افزود:دانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان با توجه به نزدیکی به مرکز استان امکان پیشرفت بیشتری را دارد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تلاش مسئولین استان شاهد ارتقاء روزافزون واحد های استان اصفهان باشیم.
اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان در این مراسم گفت: وجود دانشگاه آزاد اسلامی برکتی است که انتظار می رود در تولید علم و دستاوردهای علمی مختلف تلاش کند و نقش موثر خود را گسترش دهد.
فرماندار فلاورجان ادامه داد: ما امیدواریم با لطف خداوند متعال و همت مسئولین در جهت گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی در واحد فلاورجان تلاش شود و از موقعیت خوب این واحد دانشگاهی در جهت ایجاد زمینه برای ادامه تحصیل مشتاقان به تحصیلات عالی استفاده شود.
در این مراسم سیما یحیی آبادی با گزارشی از عملکرد چند ماهه سرپرستی واحد فلاورجان افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی، پیگیری اخذ مجوز ایجاد دانشکده سما، تجهیز آزمایشگاههای تحقیقاتی واحد، تفویض اختیار به مدیران گروه های آموزشی را بخشی از عملکرد خود دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری اساتید و کارکنان واحد دکتر روزبهانی در سمت ریاست واحد فلاورجان موفق و پیروز باشد.
در این مراسم شهلا روزبهانی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با ایراد سخنانی ابراز امیدواری کرد با لطف خداوند متعال و همکاری و همدلی خانواده دانشگاهی واحد فلاورجان شاهد درخشش و پیشرفت روز افزون این دانشگاه باشیم.
روزبهانی با تشکر از زحمات و تلاشهای دکتر یحیی آبادی در طول تصدی ریاست واحد فلاورجان برای وی آرزوی موفقیت و تندرستی کرد.
گفتنی است: دکتر شهلا روزبهانی عضو هیات علمی گروه زیست شناسیدانشگاه آزاد اسلامی  واحد فلاورجان می باشد که سابقه شش سال ریاست و همچنین پنج سال معاونت آموزشی واحد فلاورجان را در کارنامه اجرایی خود دارد و هم اکنون از سوی دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان سرپرست واحد فلاورجان معرفی شد.

منبع :دانشگاه آزاد فلاورجان 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc