کد خبر : 14777
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 12:31

پیام تبریک شهردارشهرکلیشادوسودرجان به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها

پیام تبریک شهردارشهرکلیشادوسودرجان به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها خدای متعال را همواره حاضر و ناظر کار خود بدانید و خدمتی را که مردم بر دوش شما نهاده‌‏اند، به عبادتی بزرگ و موجب تقرب به خداوند مبدل نمایید . مقام معظم رهبری نهم اردیبهشت سالروز رخدادی شگرف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که

پیام تبریک شهردارشهرکلیشادوسودرجان به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها
خدای متعال را همواره حاضر و ناظر کار خود بدانید و خدمتی را که مردم بر دوش شما نهاده‌‏اند، به عبادتی بزرگ و موجب تقرب به خداوند مبدل نمایید .
مقام معظم رهبری
نهم اردیبهشت سالروز رخدادی شگرف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نشان از اوج ظهور مردم سالاری در جامعه اسلامی ما دارد.
بی شک شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. المانی از احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران. نهادی که مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری می داند و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید تا از قبل آن جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر باشیم.
این روز تنها بهانه ای است برای ابراز تمام اخلاص به اصل دانش محوری ،‌وظیفه شناسی وحس تعلقی که برخواسته از جمعی است که با رای تک تک مردم بر مسند خدمت رسانی تکیه زده اند.
بر خود واجب می دانم این روز با شکوه را به شما اعضای محترم شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان که با وظیفه شناسی و توجه به حقوق حقه مردم در حل مشکلات شهر تلاش می نمائید و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمائید تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزونتان را از آستان بی منت ایزد منان خواستارم.
امیدوارم مرا را در رسیدن به اهداف بلند خود که همانا ساختن فردائی زیباتر و بهتر است سهیم بدانید.
علی ساعدی شهردار شهر کلیشادوسودرجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc