کد خبر : 1493
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 6:16

پیام ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان به مناسبت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج محمدرضا ابراهیمی

پیام ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان به مناسبت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج محمدرضا ابراهیمی

 پیام ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان به مناسبت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج محمدرضا ابراهیمی  به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان به مناسبت شهادت سردار شهید حاج محمد رضا ابراهیمی مدافع حرم که به دست گروه تروریستی داعش به شهادت رسید پیامی صادر کرد:

 پیام ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان به مناسبت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج محمدرضا ابراهیمی 

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان به مناسبت شهادت سردار شهید حاج محمد رضا ابراهیمی مدافع حرم که به دست گروه تروریستی داعش به شهادت رسید پیامی صادر کرد:

 

«من‌المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

((سوره احزاب – آیه ۲۳))

بار دیگر شاهین شهادت بر شانه‌های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست و سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج محمدرضا ابراهیمی را سعادت آسمانی شدن و حضور در کاروان حسینی بخشید.

شهید والامقامی که فیض عظیم و سعادت ابدی شهادت را در سال‌های دفاع مقدس، در سرزمین‌های نور و حماسه جستجو می کرد و پس از آن دوران پر افتخار نیز از پا ننشست و تلاش در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای آن دوران و خدمت به خانواده محترم و معزز شهداء و ایثارگران را در ستاد کنگره شهدا وجهه ی همت قرار داد و جلوه‌های درخشانی را در این عرصه به منصه ظهور رساند.

لیکن روح بلند او در کالبد تنگ جسمانی آرام نداشت و آن زمان که دید لشکر شیطان و یزیدیان زمان چشم طمع و قصد اسائه ادب بر آستان ملک پاسبان عقیله بنی هاشم (س) دارند، کوله بار جهاد و سابقه درخشان را به دوش گرفت و با اقتدا به اباالفضل العباس (ع) به صف مدافعین حرم زینبی پیوست و عاقبت مانند مقتدایش سیدالشهداء به دیدار معبود رهسپار گردید.

ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان شهادت این سرباز سرافراز و ولایت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترمشان، همرزمان و مردم شهید پرور شهرستان فلاورجان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحیم برای آن شهید گرانقدر همنشینی با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا، برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

لازم به ذکر است مراسم تشیع پیکر مطهر این شهید والامقام روز پنج شنبه ۲۸/۸/۹۴ ساعت ۹ صبح در شهر ابریشم به سمت گلزار شهدای یزدآباد برگزار می شود. لذا از مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان دعوت به عمل می آوریم در این مراسم با شکوه شرکت فرمایید.

تلفن: ۳۷۴۸۹۴۶۶

روابط عمومی ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰شهید شهرستان فلاورجان

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc