کد خبر : 14944
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 9:50

نماینده مردم فلاورجان :دونرخی شدن کیفیت نان را نیز کاهش می دهد

نماینده مردم فلاورجان :دونرخی شدن کیفیت نان را نیز کاهش می دهد عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه جورگرانی نان را نباید طبقه متوسط جامعه به دوش بکشند،گفت: اگر در مقطعی بنا به گرانی نان باشد باید یارانه ای برای نرخ نان در نظر گرفته شود تا نرخ آن متعادل شود. سیدناصر موسوی لارگانی درگفت

نماینده مردم فلاورجان :دونرخی شدن کیفیت نان را نیز کاهش می دهد
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه جورگرانی نان را نباید طبقه متوسط جامعه به دوش بکشند،گفت: اگر در مقطعی بنا به گرانی نان باشد باید یارانه ای برای نرخ نان در نظر گرفته شود تا نرخ آن متعادل شود.
سیدناصر موسوی لارگانی درگفت وگو با خانه ملت درباره تاثیر دونرخی شدن نان بر عدم کیفیت وگرانی نان، گفت:بنده با افزایش نرخ نان مخالف هستم،زیرا مردم ناتوان جامعه در افزایش نرخ نان بیشترین آسیب اقتصادی را متحمل می شوند.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد که سهمیه آرد دولتی دارند،آرد را به فروش می رسانند،تصریح کرد:دونرخی شدن نان بدیهی است کیفیت نان را نیز کاهش می دهد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو نرخی شدن نان ایجاد رانت می کند،تصریح کرد:در زمان دولت دهم زمانی که قیمت آرد افزایش پیدا کرد، ۴۵۰۰ تومان یارانه نقدی نان اضافه شده است و این درحالی است که در دولت کنونی دو مرتبه ما شاهد افزایش نرخ نان بوده ایم،ولی متاسفانه یک ریال هم یارانه به نان اضافه نشده است.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد:پس از تک نرخی کردن نان باید با متخلفان گرانفروشی نان برخورد جدی شود و این درحالی است که نباید جریمه نانوایان متخلف بطور مثال ۱۰۰ ال ۱۵۰هزار تومان باشد،بلکه باید جریمه های سنگین تری وضع شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc