کد خبر : 1503
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 22:03

اهدای ۱۵۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به مدارس شهر فلاورجان

اهدای ۱۵۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به مدارس شهر فلاورجان

اهدای ۱۵۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به مدارس شهر فلاورجان به گزارش روابط عمومی شهرداری فلاورجان ، به مناسبت فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی شهرداری فلاورجان بیش از ۱۵۰۰  جلد کتاب به کتابخانه های مدارس شهر اهدا نمود  . شهردار فلاورجان به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در رشد و بالندگی

اهدای ۱۵۰۰ جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به مدارس شهر فلاورجان

به گزارش روابط عمومی شهرداری فلاورجان ، به مناسبت فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی شهرداری فلاورجان بیش از ۱۵۰۰  جلد کتاب به کتابخانه های مدارس شهر اهدا نمود  .

شهردار فلاورجان به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در رشد و بالندگی جامعه و ارتقاع سطح علمی و فرهنگی شهروندان اشاره نمود و بیان کردند شهرداری فلاورجان در جهت اشائه این فرهنگ نیکو اقدام به اهدای کتاب به مدارس سطح شهر فلاورجان نموده است .

 

زند آور در ادامه : گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخوانی ، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده ها به ویژه نسل جوان را با کتاب و همچنین  استفاده عموم مردم از کتابهای مفید و ترویج سنّت حسنه اهدای کتاب را از اهداف این اقدام شایسته برشمردند .
شهردار فلاورجان اظهار نمود: هر شهروند می تواند یک نسخه از کتابی را که مطالعه نموده برای استفاده دیگر شهروندان اهدا نماید تا ضمن استفاده دیگران موجب رونق بیشتر فرهنگ کتابخوانی در بستر جامعه قرار گیرد  .
وی در پایان از دبیرستان های امام خمینی (ره) و بهار آزادی شهر فلاورجان حضور یافتن و کتاب هایی را به رسم یادبود به دانش آموزان اهدا نمودند .
 
 
 
.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc