کد خبر : 15133
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 19:19

موسوی‌لارگانی مطرح کرد: دولت برای پرداخت یارانه مردم عزا می‌گیرد ولی موضعی مقابل حقوق نجومی مدیران خود ندارد

موسوی‌لارگانی مطرح کرد: دولت برای پرداخت یارانه مردم عزا می‌گیرد ولی موضعی مقابل حقوق نجومی مدیران خود ندارد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: چطور دولت برای پرداخت یارانه مردم عزا می‌گیرد ولی هیچ موضعی علیه حقوق نجومی مدیران خود ندارد؟ به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی منتخب مردم فلاورجان در مجلس

موسوی‌لارگانی مطرح کرد:
دولت برای پرداخت یارانه مردم عزا می‌گیرد ولی موضعی مقابل حقوق نجومی مدیران خود ندارد
موسوی-لارگانی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: چطور دولت برای پرداخت یارانه مردم عزا می‌گیرد ولی هیچ موضعی علیه حقوق نجومی مدیران خود ندارد؟
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی منتخب مردم فلاورجان در مجلس دهم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حقوق‌های نجومی و میلیونی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: آقای امین رئیس کل بیمه مرکزی از بیمه مرکزی استعفا داد که جای تشکر از ایشان دارد که از سمت خود استعفا داد.
وی افزود: ولی متاسفانه دولت موضع جدی که باید در این زمینه بگیرد را نگرفته است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اینکه تعداد زیادی از مردم در کشور با یارانه زندگی می‌کنند و تعدادی مستمری‌بگیر کمیته امداد و بهزیستی وجود دارند آنگاه چندین نفر چند ده میلیون حقوق بگیرد حقیقتا با هیچ منطقی قابل قبول نیست که وقتی بحث یارانه نقدی مردم پیش می‌آید (یارانه‌ای که پول آن از جیب خود مردم در می‌آید یعنی دولت اینجا هزینه‌ای نمی‌کند. هرچند که برخی مواقع اعلام می‌شود که زمانی که دولت قبل یارانه می‌داد نفت بشکه‌ای ۱۴۰ دلار بود اما این ربطی به نفت ندارد) دولت عنوان می‌کند که ما شبی که می‌خواهیم یارانه بدهیم عزا و ماتم سر تا پای ما را می گیرد تا این یارانه را پرداخت کنیم. اما متاسفانه برای تخلفات این چنینی ما موضع‌گیری جدی را از دولت ندیدیم.
موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: انتظار می‌رود دولت در این میان موضع‌گیری بهتری داشته باشد؛‌ البته این مسئولیت سازمان‌های نظارتی را کم نمی‌کند یعنی باید به جد پیگیر این موارد باشیم. شاید تنها چند مورد از این موارد رسانه‌ای شده است. قطعا از این موارد زیاد است. ما گزارش‌های چند ده میلیونی داشتیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، وی در خاتمه عنوان کرد: با وجود اینکه بحث همسان‌سازی حقوق‌ها مطرح است (البته ما نمی‌گوییم فردی که یک مدیر دستگاه است با فردی که آبدارچی است حقوق یکسانی داشته باشند) اما اینکه تفاوت هم به قدری فاحش باشد که قابل مقایسه نباشد این برای مردم قابل قبول نیست..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc