کد خبر : 15185
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 16:11

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:احتمال ارائه طرح تعاملی رئیس اصولگرا و نائب رئیس اصلاح‌طلب وجود دارد/ روحانی سال ۹۶ گزینه اصلاح‌طلبان نیست

سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص انتخاب ریاست مجلس اظهار کرد: اصلاح‌طلبان طی جلساتی در حال بررسی و رایزنی هستند و در واقع خودشان را محک می‌زنند که ببینند چقدر طرفدار دارند. وی افزود: به عقیده بنده محمدرضا عارف به جد پیگیر در دست گرفتن ریاست مجلس

سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص انتخاب ریاست مجلس اظهار کرد: اصلاح‌طلبان طی جلساتی در حال بررسی و رایزنی هستند و در واقع خودشان را محک می‌زنند که ببینند چقدر طرفدار دارند.موسوی-لارگانی
وی افزود: به عقیده بنده محمدرضا عارف به جد پیگیر در دست گرفتن ریاست مجلس است و در جلساتی که برگزار می‌کنند به دنبال این مسئله هستند که تعداد طرفداران خود را بدانند که تا الآن هم جلساتی که برگزار کردند مشخص کرده تعداد به حدی نبوده که وی بتوانند با رأی این افراد ریاست مجلس را به عهده بگیرند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اگر این افراد ببینند که در ریاست مجلس رأی ندارند، احتمال دارد که در روزهای آینده وارد مذاکره شوند که عارف از ریاست مجلس کناره‌گیری کند، ریاست مجلس از اصول‌گرایان باشد و نواب رئیس نیز از اصلاح‌طلبان انتخاب شود.
موسوی لارگانی با تأکید بر اینکه تعدادی از نمایندگان اصول‌گرا به هیچ وجه در مورد انتخاب نواب رئیس هم به اصلاح‌طلبان رأی نخواهند داد، بیان داشت: اصلاح‌طلبان اگر بدانند که قدرت رأی آوری دارند، به هیچ وجه حاضر نیستند از ریاست مجلس و موضع خودشان در این موضوع کناره‌گیری کنند.
وی اظهار داشت: بر اساس جلساتی که برگزارشده، تعداد اصول‌گرایان و تعداد کسانی که مستقل هستند و متمایل به فراکسیون فراگیر هستند نیز بیشتر است.
** طرح عبور از روحانی به دلیل نارضایتی مردم و کاهش اقبال عمومی به دولت
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده از سوی برخی از اصلاح‌طلبان پروژه عبور از روحانی مطرح می‌شود، گفت: برداشت بنده از این مسئله بر اساس جوی که در کشور حاکم شده این است که مردم از دولت رضایت‌مندی ندارند.
موسوی لارگانی در تکمیل سخنان خود بیان داشت: سه سال از عمر دولت یازدهم می‌گذرد و موفقیت چندانی نه در مباحث اقتصادی و نه در مباحث کنترل تورم که یکی از ادعاهای دولت بود، صورت نگرفته است. وقتی وضعیت معیشتی مردم هر روز تنگ‌تر شده و هر چه پیشرفته‌ایم وضعیت بدتر شده است، مردم از دولت رضایت‌مندی ندارند.
وی تصریح کرد: بر اساس همین سفرهای استانی رئیس‌جمهور، میزان اقبال به دولت را محک می‌زنند که در این سفرها استقبال جدی که باید انجام می‌شد، صورت نگرفته است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به نظر می‌رسند برخی از اصلاح‌طلبان تندرو پروژه عبور از روحانی را مطرح می‌کنند که این افراد از ابتدا با روحانی و دولت روحانی کنار نیامده و با وجود اینکه گزینه آن‌ها انصراف داد نتوانستند به خواسته خودشان برسند؛ احتمالاً اصلاح‌طلبان با وجود روحانی گزینه دیگری را برای ریاست جمهوری در نظر بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc