کد خبر : 15227
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 - 9:04

بیش از ۱۵ هزار نفر در شهرستان فلاورجان میلاد با سعادت امام زمان(عج) را جشن گرفتند

بیش از ۱۵ هزار نفر در شهرستان فلاورجان میلاد با سعادت امام زمان(عج) را جشن گرفتند به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: ویژه برنامه ای همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) جشن بزرگ مهدویت در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار

بیش از ۱۵ هزار نفر در شهرستان فلاورجان میلاد با سعادت امام زمان(عج) را جشن گرفتندf53e2e1f-2f37-45d2-978f-b98c504ebaf7
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: ویژه برنامه ای همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) جشن بزرگ مهدویت در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار شد.
وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم در شب شنبه ۱ خرداد ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر عاشق اهل بیت(ع) در جشن بزرگ مهدویت در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرماندار شهرستان فلاورجان، بخشداران بخش های مختلف فلاورجان،امام جمعه قهدریجان، شهردار قهدریجان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.
احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: آیت ا… میر کتولی عضو مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم و از کارشناسان فرهنگی و مذهبی صدا و سیما نیز در این جشن با شکوه برای حاضران و زائران به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی ادامه داد: در پایان این جشن بزرگ نیز آسمان امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان نور افشانی شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه خاطر نشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان این جشن بزرگ را با همکاری و مشارکت امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهر قهدریجان در جوار این امامزاده واجب التعظیم برگزار کرد.
احمد آزادگی در پایان گفت: آستان امامزاده سیدمحمد (علیه السلام) در شهرستان فلاورجان، بخش مرکزی، شهر قهدریجان واقع شده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc