کد خبر : 1524
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 10:59

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی: بسیج مستضعفین در مقابل فتنه‌های گوناگون ایستادگی کرده است

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی: بسیج مستضعفین در مقابل فتنه‌های گوناگون ایستادگی کرده است

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:بسیج مستضعفین در مقابل فتنه‌های گوناگون ایستادگی کرده است به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی صبح امروز در همایش بسیج گفت: بسیج شجره طیبه تنومندی است که شاخ وبرگ‌های آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواقعی که نظام ما نیاز به همراهی ویاری داشته،

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:بسیج مستضعفین در مقابل فتنه‌های گوناگون ایستادگی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی صبح امروز در همایش بسیج گفت: بسیج شجره طیبه تنومندی است که شاخ وبرگ‌های آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواقعی که نظام ما نیاز به همراهی ویاری داشته، به یاری نظام شتافته است.

وی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بسیج بیان داشت: امروزه سراسر دنیا به دنبال تفکر بسیجی هستند، مخصوصاً کشورهای اسلامی به دنبال این هستند که بتوانند طاغوت زمان خود را با پیروی از حرکت و تفکر بسیجی از پای درآورند.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج یک گنج بی‌انتها است چراکه ملت بی‌انتهاست و مردم در کنار بسیج و پشتیبان بسیج هستند. یکی از شاخصه‌های مهم بسیج، استکبارستیزی است، اگر ما مرگ بر آمریکا میگوییم، درواقع به معنای مرگ بر استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: نه‌تنها درکشوراسلامی ایران بلکه هر جا مستضعفی وجود دارد می‌داند رنج او، اثرات استکبار آمریکا و هم‌پیمانان آمریکا است لذا بسیج مستضعفین در جنگ تحمیلی و در فتنه‌هایی که از اول انقلاب در جای‌جای ایران فتنه‌گران داخلی و خارجی برنامه‌ریزی کردند، ایستادگی کرده است.

موسوی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با تضعیف بسیج گفت: بسیج ما را، افراطی عنوان می‌کنند، مخصوصاً در این موقعیتی که استکبار جهانی به دنبال نفوذ در این کشور است، و هر روز به بهانه‌ای می‌خواهند بسیج را از صحنه خارج و زمینه نفوذ را فراهم کند.

وی افزود: این‌ها کسانی هستند که به دنبال مقدمات نفوذ دشمن در کشور هستند، آن‌هایی که آمریکا و بعضی از کشورها را بزک‌کرده و تعریف و تمجید می‌کنند، اما ملت ایران بیدارند نتیجه حضور آمریکا در افغانستان و کشورهای دیگر رادیده‌اند که اگر آن‌ها جایگاهی پیدا کنند رحم به صغیر و کبیر نمی‌کنند.

نماینده فلاورجان تصریح کرد:. بسیجی این نیست که حتماً در پایگاهی ثبت‌نام کرده باشیم، کسی که تفکرش این است که از نظام دفاع کند و در مقابل استکبار جهانی بایستد و فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق کند و از آن دفاع کند، بسیجی است.

وی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی، بسیج به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می‌کند، اقتصاد مقاومتی، نوعی استکبارستیزی و نوعی مقابله با نفوذ دشمن است، آثاری که بسیج دراقتصاد مقاومتی ازخود به‌جای گذاشته، تولیداتی که ایجاد کرده و از وابستگی که دشمن به دنبال آن است جلوگیری کرده است، در واقع بسیج عملاً وارد میدان شده است.

موسوی بیان داشت: پس از توافقی که امضا شد، گروه‌های زیادی وارد ایران شدند و اکثر آن‌ها به دنبال این هستند که تولیدات خود را برکشور تحمیل کنند لذا تا وقتی که این تفکربسیجی در کشور ما پابرجاست، مطمئن باشید دشمن جای پایی در کشور ما نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز شاید دشمن با اسلحه سراغ ملت ایران نیاید ولی با جنگ نرم وارد شده‌اند و قصد دارند جوانان عزیز ما را با ماهواره و اینترنت به فساد بکشانند و از مسیر تفکر بسیجی خارج کنند و وظیفه پایگاه بسیج این است که با برنامه ریزی جذاب برای اوقات فراغت جوانان آن‌ها را جذب و توطئه های رنگارنگ دشمن را خنثی کنند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc