کد خبر : 15244
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 - 17:57

حکیمه راچمن ، بانوی تازه مسلمان شده اندونزیایی ، میهمان شهرستان فلاورجان شد

حکیمه راچمن ، بانوی تازه مسلمان شده اندونزیایی ، میهمان شهرستان فلاورجان شد بانوی تازه مسلمان اندونزیایی ، میهمان شهرستان فلاورجان شد «اما راچماتی راچمن» بانوی تازه مسلمان شده اندونزیایی ، میهمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان شد. وی متولد ١٩۶۴ در جاکارتا می باشد که در حال حاضر عضو سازمان مسلمانان اهل

حکیمه راچمن ، بانوی تازه مسلمان شده اندونزیایی ، میهمان شهرستان فلاورجان شد
بانوی تازه مسلمان اندونزیایی ، میهمان شهرستان فلاورجان شد
«اما راچماتی راچمن» بانوی تازه مسلمان شده اندونزیایی ، میهمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان شد.
363806_orig (1)
وی متولد ١٩۶۴ در جاکارتا می باشد که در حال حاضر عضو سازمان مسلمانان اهل بیت اندونزی می و گروه جوانان و زنان شیعه ی شهر بوگور می باشد.
از جمله مشاغل قبلی وی می توان معلم خصوصی، معلم ادیان، مدیر روابط عمومی شعبه مرسدس بنز در اندونزی، مدیر حسابداری در دو شرکت دیگر و مسئول بخش بازاریابی در هواپیمایی لوفتانزای آلمان می باشد.
در رزومه حکیمه راچمن ، تحصیلات دانشگاهی ذکر نشده ولی حضور در٨ کنفرانس مربوط به اسلام و مسلمانان و حضور در ١۵ دوره ی مربوط به مشاغل مدیریت منابع انسانی. بازاریابی و مدیریت کیفیت وجود دارد .
همچنین یک سال دوره یادگیری زبان انگلیسی در لندن و یک دوره کوتاه زبان آلمانی در آلمان نیز رد رزومه آموزشی وی وجود دارد.
حکیمه راچمن ، آغازگر پروژه اهدای گل به مردم اندونزی با هدف معرفی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به عنوان الگوی جهانی زنان در سال ٢٠١۴ بوده اند که در دوسال این مراسم از تلویزیون شبکه هادی پخش شده است.
وی در سال ٢٠١٢ در راهپیمایی جهانی به سوی اورشلیم شرکت کرده است.
همچنین در دسامبر ٢٠١٠ با هدف دفاع از مردم مظلوم فلسطین ، عضو امت جهانی مسلمانان اندونزی شد و به اولین کاروان راهی غزه پیوست که به عنوان نماینده جمعیت شیعه ی این کشور انتخاب شد.
راچمن در این راه عازم سفری می شود که از هند ، پاکستان ، ایران ، ترکیه ، سوریه و مصر با اتوبوس یا هواپیما و کشتی به غزه منتهی می شود و ضمن تحویل یک آمبولانس به فلسطین با خالد مشعل و اسماعیل حنیه ملاقات می کند.
گفتنی است حکیمه راچمن امروز سه شنبه ۴ خردادماه ٩۵ در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم نامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان ، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان حضور یافت .
منبع :روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc