کد خبر : 15336
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 14:17

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:آرای لاریجانی بیانگر واقعی بودن تعداد اعضای فراکسیون‌ ولایت بود

سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از دلایل راه‌یافتن ۹ نفر از لیست اصولگرایان به هیأت رئیسه موقت مجلس دهم، تشکیلاتی عمل کردن بود. نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: به صورت اسمی تعداد اعضای فراکسیون امید و افرادی که با لیست امید وارد مجلس

سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از دلایل راه‌یافتن ۹ نفر از لیست اصولگرایان به هیأت رئیسه موقت مجلس دهم، تشکیلاتی عمل کردن بود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: به صورت اسمی تعداد اعضای فراکسیون امید و افرادی که با لیست امید وارد مجلس شده بودند، بیشتر از تعداد آرا بود.موسوی-لارگانی
موسوی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات فراکسیون ولایت با حضور ۱۵۰ یا ۱۸۰ نفر، گفت: عملاً گرایش‌ها به‌سوی فراکسیون ولایت مخصوصاً از طرف کسانی که به صورت مستقل به انتخابات ورود کرده بودند، بیشتر بود.
وی ادامه داد: امروز هم رأی به لاریجانی بیانگر این بود که تعداد اعضایی که از طرف فراکسیون ولایت اعلام شده بود، واقعی بوده‌است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم در روز انتخابات دائم هیأت رئیسه دوستان همین اتحاد و انسجام را حفظ کنند و هیأت رئیسه با همین ترکیب یا صرفاً تغییری جزئی تشکیل شود و بتوانند با توان بیشتری در خدمت ملت شریف ایران باشند.
موسوی در رابطه با حضور خود در هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: این افتخار نصیب بنده شد که به عنوان یکی از اعضای فراکسیون ولایت رأی بیاورم. خداوند تبارک و تعالی شاهد است که من هدفی جز خدمت بیشتر به ملت ایران به‌ویژه هم استانی‌های خودم، استان پهناور اصفهان ندارم.
وی همچنین اظهار کرد: امیدوارم بتوانم جوابگوی محبت همکاران عزیز در صحن علنی و فراکسیون ولایت باشم و به قسمی که امروز یاد کردیم، عمل بکنیم و به آئین‌نامه‌های داخلی مجلس نیز پایبند باشیم.
نماینده مجلس دهم از حوزه‌ی انتخابیه فلاورجان در پایان تصریح کرد: برای انتخابات دائمی هیأت رئیسه دوباره به همان نحو عمل شده و لیست داده می‌شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc