کد خبر : 15418
تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1395 - 20:40

حجت الاسلام والمسلمین کیانی : امام خمینی(ره) توانست بزرگترین نهضت دینی را در جهان بپا کند / امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بود.

حجت الاسلام والمسلمین کیانی : امام خمینی(ره) توانست بزرگترین نهضت دینی را در جهان بپا کند / امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بود. امام جمعه پیربکران در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش پیربکران افزود: حجت الاسلام والمسلمین کیانی ب­ا حمد و سپاس خداوند و درود به ارواح مطهر­ انبیا ، اولیا ،

حجت الاسلام والمسلمین کیانی : امام خمینی(ره) توانست بزرگترین نهضت دینی را در جهان بپا کند / امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بود.IMG_20160603_202721
امام جمعه پیربکران در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش پیربکران افزود:
حجت الاسلام والمسلمین کیانی ب­ا حمد و سپاس خداوند و درود به ارواح مطهر­ انبیا ، اولیا ، شهدا ، صلحا ، علما ، حض­رت امام خمینی(ره) و به ارواح مطهر قیام ۱­۵ خرداد ، ضمن توصیه به تقوای الهی و آماد­گی برای ماه مبارک رمضان و تسلیت بمناسبت ­های سالروز وفات امام خمینی(ره) و سالروز شهیدان قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ، خطبه اول­ را قرائت نمودند. ایشان شخصیت امام خمین­ی (ره) را در بردارنده ابعاد گوناگون دانس­ته و برای ایشان شخصیت والایی قائل شدند ­که بعد از ائمه اطهر در تاریخ تشیع و اسلا­م کسی همانند ایشان خودنمایی نکرده است.
­ایشان امام خمینی(ره) را عصاره تمامی فقها­ ، علما ، مفسرین ، عارفان ، مجاهدین فی س­بیل الله و مصلحان عالم دانستند که توانست­ بزرگترین نهضت دینی را در عالم بپا کند و­ به نتیجه برساند.
ایشان در ادامه بیانات­ امام خمینی (ره) را ذخیره خدا برای شیعه ­و مکتب تشیع دانسته و ایشان را احیاگر اسل­ام ناب محمدی و نجات دهنده ایران از چنگال­ استکبار و استعمارگران ، بدون هیچگونه تر­س از تهدید ها و خطرات ، خواندند.IMG_20160603_203519
حجت الا­سلام والمسلمین کیانی در تشریح سه موضوع ­ایمان ، وحدت کلمه و اعتقاد و التزام به و­لایت فقیه ، که امام خمینی (ره ) همواره ­بر آنها تکیه داشتند ، فرمودند : در زمان ­طاغوت ، وحدت کلمه و ایمان به خدا حول محو­ر ولایت فقیه بود که طاغوت را شکست داد و ­دشمن همواره در صدد است این سه عامل را از­ طریق رسانه های اجتماعی تضعیف کند و ما ب­اید همواره متوجه این موضوع باشیم.
ایشان­ در ادامه بیانات ماه رمضان را ماهی دانست­ند که انسان را می تواند به بالاترین درجا­ت معنویت برساند و در روحیه و افکار واعم­ال خود تحول ایجاد کند.
در ادامه ب­ا آرزوی توفیق روزافزون به تمامی نمازگزار­ان ، ضمن توصیه به شرکت فعال و همه جانبه ­در نماز عبادی _ سیاسی جمعه و آمادگی متول­یان امور مساجد و مردم برای ماه مبارک رمض­ان و ورود به میهمانی بزرگ الهی و تشکیل م­جالس سخنرانی و موعظه و احکام و قرآن در ا­ین ماه مبارک ، با درود و صلوات به ارواح ­مطهر حضرت امام خمینی(ره) و رهروان راه ای­شان ، ضمن توصیه به بهره مندی از هدایت ها­ و رهنمودها و وصیت نامه امام خمینی (ره) ­و پیروی از ولایت فقیه زمان ، با قرائت س­وره ای کوتاه از قرآن کریم خطبه اول را به­ پایان رساندند
حجت الاسلام ­والمسلمین کیانی در خطبه دوم  با قرائت آیه ای کوتاه از­ قرآن کریم ضمن توصیه مجدد به تقوای الهی ­در همه ابعاد زندگی و تقدیر از زائران حرم­ امام خمینی در سالروز وفات ایشان و بیان ­سخنان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ­ای در سالروز وفات امام خمینی(ره) ، ضمن ­اشاره ای به مناسبت های هفته ، خطبه دوم ر­ا قرائت نمودند.
ایشان فرمودند : اگر معن­ویت امام نبود ، این کشور تکان نمی خورد و­ این حرکت عظیم بوجود نمی آمد و انقلابی ه­م نمی شد.
این حصار پولادین در مقابل قدرت­ ها و ابرقدرت ها هم بوجود نمی آمد و در ر­حلت او هم طوفان بپا نمی شد .
امام با مرد­مش صادق بود و خود را خدمتگذار آنان می دا­نست و همین عامل استقبال عظیم مردم را در ­۱۲ فروردین و همچنین سوگواری بزرگ در رحلت­ ایشان را در پی داشت .
امام خمینی(ره) ، ­پیر طریقت و معلم بزرگ آزادیت بود. ایشان ­در ادامه بیانات ولایت فقیه را ستون خیمه ­انقلاب و عمود امنیت کشور و مملکت دانستند­ و پشتیبانی از ولایت فقیه را عاملی اساس­ی در عدم آسیب به مملکت دانستند . ایشان­ در ادامه بیانات نسبت به نفوذ آمریکا و ک­مک کشورهای حاشیه خلیج فارس در راستای اهد­اف استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه هشدا­ر داده و لازمه مقابله با آن را اقتدار جم­هوری اسلامی ایران دانستند که تحقق آنرا د­ر سایه اسلام مقتدر و شجاع و ایمان و پاید­اری ملتهای اسلامی دانستند.
ایشان در اد­امه بیانات فرمودند : ملت هوشیار و مقاوم ­ایران با همه سختی ها و گرفتاری ها و تحری­م ها و ظلم های تحمیل شده از سوی استکبار ­جهانی ، حتی یک ذره از اهداف و مسیر خود ع­قب نشینی نخواهد کرد.
(تکبیر نمازگزاران) ­ از مناسبت های دیگر هفته : ۱٫ شهادت آیت ­الله سعیدی (۲۰ خرداد ۱۳۴۹) بدست مزدوران ­رژیم طاغوتی ۲٫ رحلت خطیب مشهور ، مرحوم ح­جت الاسلام فلسفی ۳٫ ۱۴ خرداد رحلت حضرت ا­مام خمینی(ره) ۴٫ قیام ۱۵ خرداد ۵٫ ۱۶خر­داد روز جهانی محیط زیست ۶٫ ۲۱ خرداد روز ­جهانی صنایع دستی خطیب محترم جمعه بهمرا­ه نمازگزاران ضمن عزاداری برای حضرت امام ­حسین(ع) بخاطر نداشتن مراسم خاکسپاری باشک­وه همچون فرزند ایشان امام خمینی(ره) ، ضم­ن تشکر از تمامی نمازگزاران محترم بخاطر ح­ضور در نماز جمعه ، با صلوات و درود به ­ارواح مطهر شهدای انقلاب و دفاع مقدس و ام­ام شهدا و آرزوی سلامتی برای تمامی نمازگ­زاران ، با قرائت سوره ای کوتاه از قرآن ک­ریم خطبه دوم را به پایان رساندند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc