کد خبر : 1542
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 - 7:37

یادواره شهدای روستای علیشاهدان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

یادواره شهدای روستای علیشاهدان در مسجد جامع این روستا برگزار شد. به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یادواره شهدای روستای علیشاهدان با حضور خانواده های محترم شهدا،، جانبازان، ایثارگران،

یادواره شهدای روستای علیشاهدان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یادواره شهدای روستای علیشاهدان با حضور خانواده های محترم شهدا،، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و بسیجیان همراه با نماز مغرب وعشا به همت پایگاه مقاومت بسیج در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
حجت الاسلام قاسمی ضمن خیر مقدم گویی و تقدیر از بسیجیان که این مراسم را برگزار نمودند گفت این جلسات فرصتی است تا قهرمانان ملی کشورمان را به نسل حاضر وآیندگان معرفی نماییم.
در ادامه دبیر ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج گفت: کم تر کسی فکر میکرد که این نهاد مردمی بتواند چند ماه بعد چنین ظرفیتی از خود نشان دهد و ضرورت وجودش را به نمایش بگذارد.
سپس عنوان کرد بسیج توانست در ماجرا های مقابله با ضد انقلاب در حوادث ماه های ابتدایی پیروزی نهضت ، قدرت حضورش را به نمایش بگذارد و در قائله ترکمن صحرا ، کردستان ، آرادی پاوه، ماجرای ششم بهمن آمل و خلق عرب و… در همه و همه ی این عرصه ها با حضور گسترده بسیج نمایش قدرت لایزالی بودکه انقلاب را حفظ کرد. وی افزود براساس آموزه های امام (ره) و مقام رهبری (مدظله العالی) بسیج الگوی تقوا، اخلاص، فداکاری وایثار است و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بسیج برخواسته از متن مردم و نماینده مجموعه ملت است و بسیجیان آهاد مردمی هستند که با هدف والای الهی و با روحیه ی خستگی ناپذیر در هر میدانی که لازم باشد حضور پیدا میکنند و از خطرات این را نمی هراسند. امروز فتنه های دشمن تفاوت دارد و سعی دارند با نفوذ به اهداف پلیدشان برسند و بسیجیان باید با تمام دقت و بصیرت و در نهایت هوشمندی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc