کد خبر : 15505
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 10:46

نماینده مردم فلاورجان:ضرورت تدوین طرحی برای «مدیریت واحد فرهنگی» کشور در مجلس/ ولنگاری فرهنگی باید مهار شود

موسوی لارگانی: ضرورت تدوین طرحی برای «مدیریت واحد فرهنگی» کشور در مجلس/ ولنگاری فرهنگی باید مهار شود نماینده مردم فلاورجان از ضرورت تدوین طرحی برای مدیریت واحد فرهنگی کشور در مجلس خبر داد. ضرورت تدوین طرحی برای «مدیریت واحد فرهنگی» کشور در مجلس/ ولنگاری فرهنگی باید مهار شود به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سیدناصر موسوی

موسوی لارگانی:
ضرورت تدوین طرحی برای «مدیریت واحد فرهنگی» کشور در مجلس/ ولنگاری فرهنگی باید مهار شود
نماینده مردم فلاورجان از ضرورت تدوین طرحی برای مدیریت واحد فرهنگی کشور در مجلس خبر داد.
ضرورت تدوین طرحی برای «مدیریت واحد فرهنگی» کشور در مجلس/ ولنگاری فرهنگی باید مهار شود
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره نوعی ولنگاری فرهنگی در کشور گفت: معتقدم مباحث فرهنگی در کشور متولی مشخصی ندارد.
وی با اشاره به مباحث بدحجابی در جامعه افزود: در حال حاضر بدحجابی به معضل بزرگی در جامعه تبدیل شده و روز به روز هم اوضاع آن وخیم‌تر می شود.
وی  در ادامه با اشاره به کم‌کاری برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه های اجرایی درباره مسائل فرهنگی کشور، بیان داشت: به عنوان مثال زمانی که ما از وزیر فرهنگ درباره معضل بدحجابی سوال می‌کنیم آنها به ما می‌گویند متولی این موضوع وزارت کشور است و ما وقتی از وزارت کشور درباره این رابطه سوال می‌کنیم آنها به ما می‌گویند که ما مسئول نیستیم و نیروی انتظامی متولی این موضوع است؛ بنابراین هر کدام از این ارگان ها در برابر سوالات نمایندگان مسئولیتشان را بر گردن سایر دستگاه ها می‌اندازند و همچنین می‌گویند که ۲۶ گروه مسئولیت مدیریت فرهنگی در کشور را بر عهده دارند که این خود تقریبا سلب مسئولیت از وظایف است.
موسوی لارگانی با تأکید مجدد بر اینکه مدیریت واحد فرهنگی در کشور وجود ندارد اظهار داشت: در حال حاضر دولت اقدام به ارائه لایحه‌ای جامع در این زمینه نمی‌کند و برخی دولت‌های گذشته هم همین مسیر را طی کرده‌اند که ضرورت دارد مجلس در این زمینه ورود کرده و طرحی را در این راستا تدوین کند.
نماینده مردم فلاورجان ادامه داد: این طرح باید مشخص کند که متولی فرهنگ در کشور کدام نهاد است تا از این طریق پاسخ کم‌کاری‌ دستگاه‌ها داده شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc