کد خبر : 15533
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 - 10:59

نماینده مردم فلاورجان :دولت فکری به حال تولید داخلی کند

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی به تعطیلی کارخانه لوازم خانگی «ارج» اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین دلایل تعطیلی این کارخانه رکود موجود در کشور پس از برجام است. وی با انتقاد از اعطای تعرفه‌های ترجیحی به واردکنندگان لوازم خانگی خارجی، اظهار داشت:‌ به‌رغم تولید باکیفیت داخلی در زمینه

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی به تعطیلی کارخانه لوازم خانگی «ارج» اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین دلایل تعطیلی این کارخانه رکود موجود در کشور پس از برجام است.
وی با انتقاد از اعطای تعرفه‌های ترجیحی به واردکنندگان لوازم خانگی خارجی، اظهار داشت:‌ به‌رغم تولید باکیفیت داخلی در زمینه لوازم داخلی، اعطای این‌گونه تعرفه‌ها به واردکنندگان موجبات به‌صرفه نبودن رقابت با کالای مشابه خارجی را فراهم می‌آورد.
موسوی لارگانی با یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب بر جلوگیری از وارداتی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود، گفت: ما انتظار داریم برای فرزندان‌مان اشتغال ایجاد شود،‌ رشد اقتصادی مثبت در کشور داشته باشیم و رکود برطرف شود، اما این انتظارات با عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی تحقق نمی‌یابد.
نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی گفت: در اصفهان نیز گروه «انتخاب» که با مارک «اسنوا» به تولید لوازم خانگی مبادرت می‌کرد سال قبل مجبور شد ۱۵۰۰ نفر از نیروهای خود را به علت انبار شدن تولیدات خود تعدیل کند./.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc