کد خبر : 15755
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1395 - 11:21

نماینده مردم فلاورجان:دستاورد پوچ برجام: رفت و آمدهای بی فایده!/تحریم ها تشدید شده است

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در درباره دستاوردهای برجام با اشاره به سخنان اخیر امام خامنه ای مبنی بر اینکه تحریم ها لغو نشده است، اظهار داشت: برجام هیچ دستاوردی جز رفت و آمدهای پوچ و بی فایده برای جمهوری اسلامی نداشته است. وی افزود: در پسابرجام، گروه

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در درباره دستاوردهای برجام با اشاره به سخنان اخیر امام خامنه ای مبنی بر اینکه تحریم ها لغو نشده است، اظهار داشت: برجام هیچ دستاوردی جز رفت و آمدهای پوچ و بی فایده برای جمهوری اسلامی نداشته است.
وی افزود: در پسابرجام، گروه های مختلف سیاسی به ایران سفر کرده اند که حضور آنها جز هزینه هیچ منفعتی برای ما نداشته است.
موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: ملت ایران هنوز دستاوردی از برجام را در زندگی خود لمس نکرده اند و تحریم بانک ها به قوت خود باقی است و به بهانه های واهی مانند حقوق بشر و… علیه جمهوری اسلامی، تحریم های بیشتری اعمال کرده اند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: هدف آمریکایی ها از مذاکره با جمهوری اسلامی این است که ایران به قبل از انقلاب بازگردد و نوکر دست به سینه آنها شود که باید این آرزو را به گور ببرند ملت ایران در مقابل آنها سر تعظیم فرود بیاورد.
منبع : خبرگزاری بسیج

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc