کد خبر : 15816
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1395 - 11:47

کسب مقام دوم تیم چترنگ از فلاورجان در مسابقات شطرنج المپیاد زیر ۱۰سال محلات اصفهان

کسب مقام دوم تیم چترنگ از فلاورجان در مسابقات شطرنج المپیاد  زیر ۱۰سال محلات اصفهان  مسابقات شطرنج المپیاد محلات طی چهار روز رقابت با قهرمانی تیم شاهین از شاهین شهر به پایان رسید. این دوره از مسابقات المپیاد شطرنج با حضور ۲۹ تیم بزرگسال در بخش آزاد و ۶ تیم در بخش رده سنی زیر

کسب مقام دوم تیم چترنگ از فلاورجان در مسابقات شطرنج المپیاد  زیر ۱۰سال محلات اصفهان 5296712797845260063
مسابقات شطرنج المپیاد محلات طی چهار روز رقابت با قهرمانی تیم شاهین از شاهین شهر به پایان رسید. این دوره از مسابقات المپیاد شطرنج با حضور ۲۹ تیم بزرگسال در بخش آزاد و ۶ تیم در بخش رده سنی زیر ۱۰ سال، آغاز شد.
در بخش آزاد اصفهان با ۲۵ تیم، خمینی شهر با ۲ تیم و شاهین شهر و فلاورجان هر کدام با یک تیم شرکت کردند. در پایان هفت دور رقابت بین تیم های شرکت کننده، تیم شاهین از شاهین شهر با ۱۶.۵ امتیاز (متشکل از پدرام ناظمی-محمد جواد میناخانلو-اسماعیل خسروی-سامان شهشهانی) در جایگاه اول قرار گرفتند.
تیم آکادمی شطرنج از اصفهان با ۱۵.۵ امتیاز (متشکل از علی هاشم زاده-حمیدرضا امینی-محمد سلطانیان-هادی آقاجانی) به مقام دوم و تیم هشت بهشت  از اصفهان با ۱۵ امتیاز (متشکل از مجتبی سعیدی-رضا مصور-منصور باصری-عرفان جعفر پیشه) به مقام سوم رسیدند.
علیرضا کریمیان با ۱۰۰ امتیاز از تیم سه دژ ، حمید رضا امینی با ۸۳.۳ از تیم آکادمی شطرنج، محمد سلطانیان با ۸۷.۵ از تیم آکادمی شطرنج و محسن ورزنده با ۱۰۰ از تیم نوین ، نفرات برتر میزهای چهارگانه شدند.
تیم های آکادمی شطرنج، ارغوان، نونهالان،  فرزین، چترنگ و بهاران شش تیم شرکت کننده در رده ی زیر ۱۰ سال بودند که نتایج این جدول طی هفت دور رقابت به شرح زیر است:
مقام اول: ارغوان اصفهان با ۱۳.۵ امتیاز (آرین اعتمادی-محمد شایان معینی-ابوالفضل قمی-امیر رضا حمیدی)
مقام دوم : چترنگ از فلاورجان با ۱۱ امتیاز (علی اسدی-محمد علی سلیمی-محمد امین سلیمی)
مقام سوم : آکادمی شطرنج با ۱۱ امتیاز (سورنا حیدری-محمدرضا باقری-میح محجری-مبین افضل)
همچنین آرین اعتمادی با ۱۰۰ امتیاز از تیم ارغوان اصفهان، محمد رضا باقری با ۱۰۰ امتیاز از تیم آکادمی شطرنج، علی قاسمی با ۱۰۰ امتیاز از تیم نونهالان اصفهان و مبین افضل با ۵۰ از تیم آکادمی شطرنج نفرات برتر میزهای چهارگانه جدول زیر ۱۰ سال شدند.
مسابقات شطرنج سریع المپیاد محلات اصفهان در خانه شطرنج اصفهان از ۲۷ خرداد آغاز شد و دور پایانی این مسابقات ۳۰ خرداد برگزار شد.
داوری این مسابقات به عهده ی داور فیده رامین کمال از تیران و داور درجه یک فدراسیون شطرنج مژگان کریمی از علویجه و امیر حسین سلیمی داور درجه یک فدراسیون از فلاورجان بود.
منبع :ایسنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc