کد خبر : 16033
تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1395 - 0:06

پیام شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت روز جهانی قدس

پیام شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت روز جهانی قدس جهان امروز در آستانه انقلابی عظیم قرار گرفته است انقلابی که بر روی موج بیداری اسلامی و قطعاَ نشات گرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است. حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب به این نکته داهیانه تاکید فراوان داشته و

پیام شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت روز جهانی قدسشهردار کلیشاد وسودرجان
جهان امروز در آستانه انقلابی عظیم قرار گرفته است انقلابی که بر روی موج بیداری اسلامی و قطعاَ نشات گرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب به این نکته داهیانه تاکید فراوان داشته و بیان فرمودند که« ما انقلابمان را به تمام جهان صادرخواهیم کرد»
این سخن حکیمانه امام (ه) در آن روز از طرف دنیای غرب غیر قابل باور بود چرا که انقلاب اسلامی ایران خود انقلاب نوپایی بیش نبود ، حال آنکه در صدد ترویج روح اسلامی به سراسر جهان بر آمده بود. اما با گذری به تاریخ خاورمیانه در خواهیم یافت که روحیه ظلم ستیزی مسلمانان بویژه مردم مبارز فلسطین رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و سیر صعودی داشته است انقلاب فلسطین با تاسی از رهنمودهای انقلابی، نظام شکوهمند اسلامی ایران ، چنان روحیه به خود گرفت که شاهد سربلندی بیش از پیش فلسطینیان و عجز و ناتوانی رژیم اشغالگر قدس به سر کردگی آمریکا هستیم.
در چند سال اخیر نیز دیگر کشورهای مسلمان منطقه و حتی کشورهای قلب اروپا بیداری اسلامی را به نمایش گذاشته است و بحمدالله رفته رفته شاهد فروپاشی نظام سلطه در جهان هستیم.
از بدو پیروزی انقلاب اسلامی جهت حمایت از مردم مظلوم و انقلابی فلسطین و دفاع از قبله اول مسلمین جهان ،به فرمان معمار و بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با عنوان « روز جهانی قدس» نامگذاری و در این روزفریادی عظیم و جهانی را بر سر رژیم صهیونیستی آوار کرده است. در این روز مسلمانان جهان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس بانگ اعتراض سر داده و خواستار آزادی بلامنازع فلسطین هستندو شواهد گویای آن است که با مقاومت روز افزون مردم فلسطین در سایه حمایت جهانی مسلمانان و آزادگان بزودی صدای شکستن استخوانهای لرزان و پکیده رژیم صهیونیستی به گوش خواهد رسید و دنیا باید بداند که ملت ایران اسلامی تحت فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) برای آزادی قدس شریف ، تا پای جان ایستاده است و هرگز در حمایت از ملت مظلوم منطقه دریغ نخواهد ورزید.لذا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس شریف درمحکومیت رژیم نامشروع  صهیونیست نگون بخت ، با حضوردر راهپیمایی این روز مقدس ، حمایت بی چون و چرای خود را از مردم مظلوم فلسطین ، لبنان و سوریه اعلام خواهیم کرد.
علی ساعدی
شهردار کلیشادوسودرجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc