کد خبر : 16092
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 - 8:08

نماینده مردم فلاورجان در مجلس مطرح کرداحتمال شناسایی مدیران با حقوق نجومی در اصفهان

نماینده مردم فلاورجان در مجلس مطرح کرداحتمال شناسایی مدیران با حقوق نجومی در اصفهان سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون وضعیت حقوق مدیران دستگاه‌ها در استان اصفهان بیان داشت: گزارشی در رابطه با حقوق‌های نجومی در استان اصفهان به ما نرسیده، ولی بعید هم نیست که چنین اتفاقی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس مطرح کرداحتمال شناسایی مدیران با حقوق نجومی در اصفهانموسوی-لارگانی
سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون وضعیت حقوق مدیران دستگاه‌ها در استان اصفهان بیان داشت: گزارشی در رابطه با حقوق‌های نجومی در استان اصفهان به ما نرسیده، ولی بعید هم نیست که چنین اتفاقی در استان اصفهان نیز رخ داده باشد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: معمولاً وقتی‌که افرادی در پست‌های بالا خودشان دریافت‌های آن‌چنانی داشته باشند سعی می‌کنند به عده‌ای از زیردستان خود نیز در همان حدود پرداخت کنند تا اگر کسی ایرادی گرفت بگویند «مدیران پایین‌تر از من نیز مبالغ نزدیک به من دریافت می‌کنند».
وی پیرامون تصمیم مجمع نمایندگان استان برای پیگیری این موضوع گفت: مجمع نمایندگان استان هنوز شکل نگرفته، مجمع دوره گذشته تا ۷ خرداد ماه بیشتر اعتبار نداشته و الان باید مجمع جدید شکل بگیرد که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته مجمع تشکیل خواهد شد.
موسوی لارگانی ادامه داد: باید اجازه دهیم مجمع تشکیل شود تا در آنجا در این مورد بحث کنیم، هرچند به نظر من سازمان بازرسی و دیوان محاسبات هر دو در حال پیگیری این مسأله هستند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: به نظر من وقتی‌که سازمان امور مالیاتی از حقوق‌بگیران مالیات می‌گیرد و مالیات یک معلم را سر موعد از حقوقش کسر می‌کند پس این سازمان از همه حقوق‌ها اطلاع دارد.
وی افزود: اینکه برخی مسؤولان اعلام کرده‌اند از این پرداختی‌ها خبر نداشته‌اند، قابل‌قبول نیست، چراکه چطور ممکن است سازمان امور مالیاتی از حقوق‌های پایین مطلع باشد اما از حقوق‌های بالای اطلاعی نداشته باشد.
موسوی لارگانی تأکید کرد: قطعاً اطلاعات لازم برای فهمیدن اینکه چند نفر در حال دریافت حقوق‌های چند ده‌میلیونی هستند وجود دارد منتها باید عزمی برای جلوگیری و برخورد با این مسئله وجود داشته باشد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس در رابطه با برخورد دولت با این مسأله خاطر نشان کرد: در ابتدا خیلی امیدوار به برخورد با این مسأله نبودم، اما پس از تأکید مقام معظم رهبری بر برخورد با این موضوع این امیدواری به وجود آمد که دولت برخوردهای لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد: قطعاً اگر دولت این موضوع را پیگیری نکند دستگاه‌های نظارتی و مجلس آن را پیگیری خواهند کرد بنابراین بهتر است خود دولت رسیدگی‌های لازم را انجام دهد و تقصیرها را گردن دیگران نیندازند.
موسوی لارگانی با اشاره به برخی توجیهات در این زمینه تصریح کرد: این‌که گفته می‌شود این حقوق‌ها نشأت گرفته از دولت قبل است، برای مردم قابل‌قبول نیست، تخلف مدیری که الان در حال دریافت حقوق چند ده‌میلیونی است و یا مدیری که با فشار برادر رئیس‌جمهور به سمتی منصوب شده است را نمی‌توان تقصیر دولت قبل انداخت.
نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه این‌گونه صحبت‌ها برای مردم خنده‌آور شده است افزود: واقعاً قابل‌قبول نیست که برخی مسؤولان پس از ۳ سال هنوز تقصیرها را بر گردن دولت قبل می‌اندازند.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد باید برخی مسائل از این ‌دست کنار گذاشته شود و واقعیت‌ها را بیان کرد و پیگیر مشکلات مردم بود
موسوی لارگانی در پاسخ به سؤالی پیرامون عدم حضور نمایندگان استان اصفهان در کمیسیون‌های مهم برای استان گفت: حقیقتاً این موضوع در یکی دو جلسه‌ای که نمایندگان باهم داشتند مورد بحث قرار گرفت، ولی تصمیم‌گیری‌ها فردی بوده است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس اضافه کرد: همه بر این موضوع تأکید داشتند که در کمیسیون‌های مهم برای استان مثل کشاورزی باید نماینده داشته باشیم لیکن آن تقسیمی که نیاز بود صورت نگرفت..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc