کد خبر : 16114
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 - 17:28

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نسبت به عدم اجرای طرح‌های توسعه‌ای توسط بخش خصوصی در شرکت مخابرات ایران انتقاد کرد.

نماینده فلاورجان در مجلس نسبت به عدم اجرای طرح‌های توسعه‌ای توسط بخش خصوصی در شرکت مخابرات ایران انتقاد کرد. سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل ۳ قانون اساسی، اظهار داشت: در برخی روستاهای کشور تلفن‌های بیسیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد،

نماینده فلاورجان در مجلس نسبت به عدم اجرای طرح‌های توسعه‌ای توسط بخش خصوصی در شرکت مخابرات ایران انتقاد کرد.سید ناصر موسوی لارگانی
سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل ۳ قانون اساسی، اظهار داشت: در برخی روستاهای کشور تلفن‌های بیسیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد، وقتی مردم در این تلفن‌ها مکالمه می‌کنند دیگران صدای آنها را می‌شنوند، ما به هر کسی در این زمینه مراجعه کردیم، کاری انجام نداد.
وی افزود: درست است که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده، اما این موضوع بدان معنا نیست که بخش خصوصی بگوید هیچ طرح توسعه‌ای را اجرایی نمی‌کند.
موسوی‌لارگانی تأکید کرد: مردم در بسیاری از مناطق کشور نیازمند تلفن هستند، اما شرکت مخابرات می‌گوید گنجایش تلفن ندارد، در این میان چه کسی باید جوابگو باشد؟!/.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc