کد خبر : 16238
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1395 - 12:09

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:بیکاری در استان اصفهان از میانگین کشوری بالاتر است/ اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان اصفهان انتخاب شدند

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: بیکاری در استان اصفهان از میانگین کشوری بالاتر است/ اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان اصفهان انتخاب شدند سید ناصر موسوی‌لارگانی گفت: طی هفته جاری مجمع نمایندگان استان اصفهان دو جلسه را برگزار کرد و طی آن آیین‌نامه مجمع تصویب و هیئت‌رئیسه دائم انتخاب شدند. وی افزود: در جلسه روز

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

بیکاری در استان اصفهان از میانگین کشوری بالاتر است/ اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان اصفهان انتخاب شدندn00185794-b

سید ناصر موسوی‌لارگانی گفت: طی هفته جاری مجمع نمایندگان استان اصفهان دو جلسه را برگزار کرد و طی آن آیین‌نامه مجمع تصویب و هیئت‌رئیسه دائم انتخاب شدند.
وی افزود: در جلسه روز دوشنبه مجمع نمایندگان، پس از رأی‌گیری از حاضران، آقایان ناصر موسوی‌لارگانی به‌عنوان رییس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی‌نژاد نائب رئیس، اصغر سلیمی به‌عنوان خزانه‌دار، ابوالفضل ابو‌ترابی به‌عنوان کارپرداز و خانم سمیه محمودی به‌عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان انتخاب شدند.
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در خصوص برنامه مجمع برای ایجاد همدلی و وحدت در بین نمایندگان استان ادامه داد: پس از تشکیل مجلس دهم، چندین جلسه در مجلس با نمایندگان استان اصفهان داشته‌ایم که موضوع همدلی و اتحاد در بین نمایندگان موردبحث قرار گرفت.
موسوی‌لارگانی عنوان کرد: در جلسات، اکثر نمایندگان استان مطرح کردند که اگر ما اتحاد و همدلی داشته باشیم قطعاً بسیاری از مشکلان استان اصفهان را می‌توانیم برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حقیقتاً تا به امروز مجمع نمایندگان استان جلسات بسیار منسجمی برگزار نموده و اکثر نمایندگان در این جلسات حضور فعالی را داشتند و موضوعات بسیار خوبی هم در آن مطرح شد.
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مشکلات استان در طی این جلسات از جمله موضوع آب مطرح شد و در این خصوص تبادل‌نظر صورت گرفت.
موسوی لارگانی بیان کرد: طبق آیین‌نامه مجلس تصویب‌شده است که در ماه دو جلسه با حضور نمایندگان برگزار شود که یکی در تهران و دیگری در اصفهان یا شهرتان های استان برای برطرف نمودن مشکلات که یک مورد آن آب است برگزار خواهد شد
وی گفت: باوجود اینکه اصفهان اولین یا دومین استان صنعتی کشور است ولی آمار بیکاری در استان اصفهان بیداد می‌کند؛ یعنی حتی آمار بیکاری اصفهان در مقایسه با میانگین کشوری بسیار بالا است و حتی در برخی از شهرستان‌های استان واقعاً چند برابر میانگین کشوری است.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان اضافه کرد: باید با همفکری نمایندگان، مسئولان اجرایی و به‌ویژه بخش خصوصی که خیلی می‌تواند در رفع مشکلات استان ازجمله در بحث بیکاری، آب و سایر مشکلات نقش ایفا کند در جهت مرتفع نمودن مشکلات استان حرکت کنیم.
موسوی لارگانی در پایان تأکید کرد: پذیرش توریست در استان اصفهان ظرفیت مناسبی است ولی امکانات لازم را در استان اصفهان نداریم که باید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای حضور تشویق کنیم که این موضوع می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای استان و کشور اثر‌گذار باشد
منبع :فارس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc