کد خبر : 16447
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1395 - 13:44

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان: هیچ، تمام دستاورد ما از برجام بود

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان گفت: هیچ، تمام دستاورد ما از برجام بود؛ ما به دشمنی اعتماد کردیم که جز به نابودی ما به چیز دیگری فکر نمی‌کند. ، حجت الاسلام علی رئیسی صبح امروز در مسجد اصحاب کساء شهرضا در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: ما در شرایطی همانند جنگ احزاب

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان گفت: هیچ، تمام دستاورد ما از برجام بود؛ ما به دشمنی اعتماد کردیم که جز به نابودی ما به چیز دیگری فکر نمی‌کند.IMG18314445
، حجت الاسلام علی رئیسی صبح امروز در مسجد اصحاب کساء شهرضا در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: ما در شرایطی همانند جنگ احزاب قرار داریم، تمام کشورهای جهان در یک جبهه فرهنگی در برابر ما ایستاده‌اند و قصد دارند تا در یک تهاجم همه جانبه اهداف خود را عملی کنند بنابراین نیروهای پایبند به اصول و ارزش‌های نظام باید در این شرایط بیش از گذشته در صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت کنند.
وی ادامه داد: جنگ احزاب سیاسی – فرهنگی دشمنان ما در شرایطی در حال اجراست که عوامل دشمن در خارج از کشور با همکاری برخی از عناصر خود در داخل اهداف خود را دنبال می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر لزوم انقلابی بودن و انقلابی ماندن تأکید کرده‌اند، انقلابی کسی است که به دشمن روی خوش نشان ندهد، انقلابی ماندن به معنای ایستادگی در برابر آمریکا و هم پیمانان این کشور، به عنوان دشمن قسم خورده نظام اسلامی است.
حجت الاسلام رئیسی تأکید کرد: آمریکا و متحدانش جز به نابودی جمهوری اسلامی فکر نمی‌کنند آنوقت ما در مسأله هسته‌ای به این کشور اعتماد کردیم؛ در واقع ما هیچ دستاوردی از برجام نداشتیم، ما به دشمنی اعتماد کردیم که فقط به فکر نابودی ما است.
وی گفت: رییس اتحادیه اروپا در شرایطی مدعی است که ۱+۵ به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرده است که عملاٌ هیچ تغییری در زندگی و معیشت مردم ایجاد نشده است؛ روسیه به عنوان یک کشور خارجی به نقض برجام تصریح کرده است اما باز هم عده‌ای در داخل کشور عقیده دارند که این معاهده برای ما سودمند بوده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان عنوان کرد: طرف‌های مذاکره کننده ما اصطلاح برجام ۲ را مطرح می‌کنند، آن‌ها در این مرحله بر لزوم قطع حمایت‌های ایران از حزب الله لبنان تأکید می‌کنند در حالی که مسأله هسته‌ای و تعهدات طرفین هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد.
حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: وقتی که ما در برابر دشمن کوتاه آمدیم و ایستادگی را با مذاکره عوض کردیم، دشمن هم عادی سازی مناسبات اقتصادی ما با جهان را مشروط به تغییر مواضع سیاسی و اصول دیپلماسی ما می‌دانند.
وی تأکید کرد: آنچه به عنوان برجام ۲ نخستین بار از طرف جان کری و پس از آن از طرف سایر سیاستمداران غربی مطرح شد، ارتباط مستقیم به حفظ منافع آمریکا در منطقه خاورمیانه دارد؛ سود آمریکا در برجام ۱ مشروط به اجرای برجام‌های بعدی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فلاورجان در ادامه افزود: آمریکا مسأله‌ هسته‌ای را بهانه کرده است، مهم‌ترین هدف آمریکا حفظ امنیت اسرائیل است به همین دلیل موضوعاتی همانند دفاع موشکی ما نیز مطرح می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: ما در برجام حسن نیت خود را به دنیا ثابت کردیم هر چند بسیاری از زیرساخت‌های هسته‌ای خود را از دست دادیم؛ آمریکا زیر چکمه‌های سربازان انقلاب له شده است، امروز تنها کشوری که در دنیا در برابر استکبار آمریکایی ایستاده جمهوری اسلامی ایران است اما مشکل اصلی این است که عده‌ای در داخل کشور به اقتدار ملی بی توجه هستند.
وی تأکید کرد: اگر عده‌ای در داخل کشور به این باور برسند که باید در برابر دشمن ایستادگی کنیم افق‌های جدیدی در برابر ما گشوده خواهد شد؛ آمریکا قصد دارد با شکست ایران مواضع خود را در جهان مستحکم کند و به عنوان ابرقدرت در تمام عالم مطرح شود؛ آمریکا و متحدانش برای حفظ مواضع خود با ایران مذاکره می‌کنند زیرا در طول سال‌های گذشته به این نکته مهم پی‌بردند که اعمال تحریم‌ها ایران را قدرت‌مندتر می‌کند
منبع : رسا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc