کد خبر : 16584
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 14:58

جلسه کمیته کشاورزی و دامپروری اقتصاد مقاومتی شهرستان فلاورجان برگزار گردید

به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فلاورجان، جلسه کمیته کشاورزی و دامپروری اقتصاد مقاومتی، روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه سال جاری با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه  فلاورجان و نمایندگان ادارات عضو کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان فلاورجان در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد. در این جلسه

به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فلاورجان، جلسه کمیته کشاورزی و دامپروری اقتصاد مقاومتی،news-95-05-02-pic روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه سال جاری با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه  فلاورجان و نمایندگان ادارات عضو کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان فلاورجان در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد. در این جلسه مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلاورجان برنامه های اجرایی جهاد کشاورزی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی را مطرح و تشریح نمودند. در ادامه نیز سایر اعضای حاضر در این جلسه نظرات و دیدگاه های خود در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و راه های پیشبرد آن را مطرح کردند.
در پایان این جلسه مقرر شد در اسرع وقت نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی و معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی جهت راه اندازی طرح های مرتبط با اقتصاد مقاومتی اقدام شود.جلسه کمیته کشاورزی و دامپروری اقتصاد مقاومتی شهرستان فلاورجان برگزار گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc