کد خبر : 16822
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 12:29

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ویژه برنامه ای در جوار حرم انوش بن شیث بن آدم(ع) شهرستان فلاورجان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: مردم مومن و ولایتمدار شهر قهدریجان هرسال در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) جهت برپایی مراسم عزاداری در جوار حرم انوش بن شیث بن آدم(ع) گرد هم می آیند. وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم که به

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: مردم مومن و ولایتمدار شهر قهدریجان هرسال در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) جهت برپایی مراسم عزاداری در جوار حرم انوش بن شیث بن آدم(ع) گرد هم می آیند.36
وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم که به آیینی در بین اهالی شهرستان تبدیل شده است همچون سال های گذشته با شور معنوی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و عاشقان اهل بیت(ع) در جوار این بقعه متبرکه برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: امسال این نیز مراسم در صبح روز شهادت امام جعفر صادق با حضور هیئت های مذهبی، دسته جات عزاداران، امام جمعه قهدریجان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان فلاورجان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد.
احمد آزادگی در ادامه گفت: انوش بن شیث بن آدم(ع) از نوادگان حضرت آدم می باشد که حرم مطهر وی در شهر قهدریجان واقع شده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc