کد خبر : 16918
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 13:19

بقاع متبرکه استان اصفهان در دهه کرامت آذین بندی می شوند

  به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: با فرا رسیدن دهه کرامت و همچنین هفته تجلیل از امامزادگان در راستای تکریم مقام شامخ امامزادگان و بقاع متبرکه این ستارگان آسمان امامت و ولایت ویژه برنامه هایی در استان اصفهان برگزار

 
به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: با فرا رسیدن دهه کرامت و همچنین هفته تجلیل از امامزادگان در راستای تکریم مقام شامخ امامزادگان و بقاع متبرکه این ستارگان آسمان امامت و ولایت ویژه برنامه هایی در استان اصفهان برگزار می شود.
وی در ادامه به ویژه برنامه هایی که به مناسبت دهه کرامتdownload و همچنین بزرگداشت امامزادگان در جوار بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان برگزار می شود اشاره و بیان داشت: مراسم بزرگداشت امامزادگان در جوار حرم مطهر ۲۹ امامزاده عظیم الشان برگزار می شود همچنین ۲۲ نمایشگاه و سلسله مباحث نمایشگاهی با عنوان «نگین فیروزه ای» برپا می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: حرم مطهر ۸ امامزاده واجب التعظیم نیز با اجرای برنامه زیر سایه خورشید میزبان خادمین حرم علی بن موسی الرضا(ع) خواهند بود مراسم تجلیل از خادمین و اعضاء هیئت امناء ۲۱ بقعه متبرکه نیز برگزار می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: همایش بزرگداشت هادی بن زین العابدین(ع) کاشان و حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان نیز به صورت ویژه در این دهه با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان گفت: در راستای ترویج سنت حسنه وقف نیز در این ایام میمون و خجسته نشست هایی توسط مشاوران و سفیران وقف با اصناف مختلف برگزار می شود.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc