کد خبر : 17336
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 12:00

نشست صمیمی موسوی لارگانی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

نشست خبری حجت الاسلام موسوی لارگانی به منظور تجلیل و قدردانی از خبرنگاران امروز شنبه مورخ ۲۳/۵/۹۵ برگزار شد. حجت الاسلام موسوی نماینده مردم شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و همچین نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس باعرض تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) و ۱۷ مردادماه روز خبرنگار افزودند که حق خبرنگاران دانسته

نشست خبری حجت الاسلام موسوی لارگانی به منظور تجلیل و قدردانی از خبرنگاران امروز شنبه مورخ ۲۳/۵/۹۵ برگزار شد.
حجت الاسلام موسوی نماینده مردم شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و همچین نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس باعرض تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) و ۱۷ مردادماه روز خبرنگار افزودند که حق خبرنگاران دانسته که در تقویم ملی یک روز به عنوان روز خبرنگار ثبت شده و این نشان از توجه نظام جمهوری اسلامی به خبرنگاران می باشدphoto_2016-08-12_14-32-48
موسوی لارگانی گزارش گری و خبرنگاری یک حرفه ی باارزش دانسته که می تواند در توسعه ی اعتدالی کشور چه در جنبه ی فرهنگی و چه در جنبه ی سیاسی و اقتصادی می تواند موثر باشد. خبرنگار می تواند به افراد باقدرت بالای سیاسی و اقتصادی نقد نماید و این باعث راه گشایی در بسیاری از مسائل می شود.
 
وی با توضیح در مورد اینکه در حال حاضر مسایل مالی،‌عدم ثبات شغلی و عدم حمایت دولت از رسانه ها مهمترین معضلات این قشر از جامعه است افزود: باید این مساله در تمام دولت ها مورد توجه قرار گیرد و فارق از هر تفکری از خبرنگاران حمایت شود. رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان همچنین ایشان انتقاداتی را به اصحاب رسانه در سطح شهرستان فلاورجان داشتند که به موارد زیر اشاره نمودند.
موسوی لارگانی جایگاه شهرستان را در فضای رسانه وضعیت مطلوبی ندانسته و مشکلات مردم شهرستان در این رسانه ها مطرح نشده و از رسانه ها خواستند با ایجاد نقد منصفانه مشکلات را به گوش مسئولین برسانند و از تمام ظرفیت خود سعی در حل مشکلات شهرستان بنمایند.
در پایان این جلسه از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در سطح شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc