کد خبر : 17747
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 8:55

‌پیام تبریک شهردار شهر کلیشادوسودرجان به مناسبت آغاز هفته دولت

 مهندس علی ساعدی شهردارشهر کلیشادوسودرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سر افراز رجایی و باهنر ، آغاز هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت .  متن پیام به این شرح است : بسمه تعالی تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی

 مهندس علی ساعدی شهردارشهر کلیشادوسودرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سر افراز رجایی و باهنر ، آغاز هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت . هفته دولت
متن پیام به این شرح است :
بسمه تعالی
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است. و اینچنین است که شهریور در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یادآور لحظه‌های عروج‌ خونین مردان استوار دولت و شهادت رییس جمهور و نخست وزیر انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی است.
هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.
شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگذاری به مردم اند ، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ، می تواند الگوی خدمتگذاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ، تأسی نمایند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت رابه همه کارمندان خدوم دولت تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
علی ساعدی
شهردار شهر کلیشاد وسودرجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc