کد خبر : 17763
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 13:23

دیدار مدیر آموزش و پرورش فلاورجان با پزشکان و رئیس شبکه بهداشت و درمان فلاورجان

مدیر آموزش و پرورش در دیدار با جمعى از پزشکان مرکز بهداشت شهرستان فلاورجان اظهار داشت : پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. دکتر کمالی مدیر آموزش و پرورش به مناسبت روز گرامیداشت مقام پزشک 

مدیر آموزش و پرورش در دیدار با جمعى از پزشکان مرکز بهداشت شهرستان فلاورجان اظهار داشت :
پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.dr
دکتر کمالی مدیر آموزش و پرورش به مناسبت روز گرامیداشت مقام پزشک  با جمعی از پزشکان شبکه  بهداشت ودرمان شهرستان  دیدار نمود . وی ضمن تبریک این روز به جامعه ی پزشکان اظهار داشت : پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. دکتر کمالی در این دیدار ضمن بیان اهمیت و جایگاه نقش مراکز بهداشت درسلامت جامعه عنوان نمود : نوجوانان و جوانانی که شیوه های صحیح رفتار هیجانی و مهارت های لازم را برای تطبیق خود با خانواده و جامعه نیاموخته باشند و ظرفیت های روان شناختی آنها ارتقا نیافته باشد، با آسیب های جدی و متعددی روبرو خواهند شد  که عواقب آن دامنگیر خودشان و دیگران خواهد شد.
بنابراین اگر در زمان کودکی برای آموزش مهارت های زندگی انرژی  گذاشته نشد، باید خانواده و مدرسه به خصوص در زمان نوجوانی و بلوغ، برای آموزش این مهارت ها و افزایش ظرفیت روان شناختی نوجوان تلاش کنند و چون بعداز ۱۸ سالگی شخصیت فرد و هوش هیجانی اش تقریبا به وضعیت ثبات نسبی می رسد، ایجاد و شکل دهی رفتار، مشکل تر و زمان بر خواهدشد، این مهارت ها باید از دوران پیش از دبستان شروع شود و به نوعی در مدرسه و سربازی و دانشگاه و حتی مراحل بعدی زندگی در اجتماع، آموزش مداوم و بازآموزی انجام بگیرد . اما متاسفانه هم به دلیل ناآگاهی والدین از اصول فرزندپروری و هم اهمیت ندادن به این جنبه بسیار مهم آموزشی از سنین پیش از دبستان، این مهارت ها از کودکی در وجود کودکان نهادینه نمی شود و امکان یادگیری آسان آنها در کودکی از بین می رود.
در ادامه دکتر صالحى رئیس شبکه  بهداشت ودرمان شهرستان  فلاورجان ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش عنوان نمود : در حال حاضر ابتلا به بیماری هپاتیت و ایدز در کودکان و نوجوانان یکى از نگرانی های جامعه ی پزشکان است که می توان  باتعامل و همکاری دو سازمان و آگاهى بخشى ، تا حد زیادى آن را مرتفع نمود .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc