کد خبر : 18166
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 11:41

تخطی از سرعت مطمئنه منجر به سقوط پراید در کانال آب ویک کشته و۴ مجروح شد

فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از سقوط یک دستگاه سواری پراید در کانال آب و فوت یکی از سرنشینان آن و مجروحیت چهار نفر دیگر خبر داد. سرهنگ”حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان  : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان “فلاورجان” از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پراید در کانال آبی باخبر شدند و بلافاصله به محل

فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از سقوط یک دستگاه سواری پراید در کانال آب و فوت یکی از سرنشینان آن و مجروحیت چهار نفر دیگر خبر داد.

سرهنگ”حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان  : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان “فلاورجان” از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پراید در کانال آبی باخبر شدند و بلافاصله به محل اعزام شدند.IMAGE11472626552819

وی ادامه داد: این خودرو با دو دستگاه سواری پراید برخورد و سپس منحرف می شود و در کانال آب سقوط می کند.

سرهنگ نیکبخت افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان خودرو که خانمی ۶۰ ساله بود جان خود را از دست داد و راننده و سه سرنشین دیگر مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

هشدار پلیس:
رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی همواره نقش بسیاری کلیدی در پیشگیری از وقوع تصادفات دارد و همیشه ایام باید به یاد داشته باشیم که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc