کد خبر : 18172
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 7:17

خود ایثارگران و جانبازان اینقدر در دوران دفاع مقدس رنج دیده‌اند که اکثرشان مایل نیستند تا ۳۵ سال ادامه خدمت دهند.

سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  روز چهارشنبه ۱۰ شهریور در صحن علنی و در موافقت با یک فوریت طرح اصلاح بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: تعداد ایثارگران شاغل در دستگاه‌های دولتی زیاد نیست. وی با اشاره به اینکه اگر جانفشانی‌های ایثارگران و جانبازان نبود مشخص نبود که

سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  روز چهارشنبه ۱۰ شهریور در صحن علنی و در موافقت با یک فوریت طرح اصلاح بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: تعداد ایثارگران شاغل در دستگاه‌های دولتی زیاد نیست.
وی با اشاره به اینکه اگر جانفشانی‌های ایثارگران و جانبازان نبود مشخص نبود که اکنون اوضاع ما چگونه می‌شد، اظهار داشت: خود ایثارگران و جانبازان اینقدر در دوران دفاع مقدس رنج دیده‌اند که اکثرشان مایل نیستند تا ۳۵ سال ادامه خدمت دهند.
موسوی‌لارگانی گفت: آن زمان که دشمن در مقابل هر نفر رزمنده ما یک تانک قرار داده بود این ایثارگران و جانبازان بودند که در برابر او ایستادگی کردند و هر چند که ما هر چه بکوشیم نمی‌توانیم ذره‌ای از زحمات آنان را جبران کنیم اما جا دارد به یک فوریت این طرح رأی موافق دهیم.
حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با یک فوریت طرح مذکور به حجم عظیم بیکاران در کشور اشاره کرد و بیان داشت: با حذف تبصره‌های ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری باید امکان جذب نیروهای تحصیلکرده را فراهم کنیم نه اینکه با افزودن تبصره‌های دیگر بازنشسته‌های بیشتری به شاغلین اضافه شوند.
منبع :فارس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc