کد خبر : 18178
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 8:46

جلوگیری از فعالیت یک کارخانه آسفالت به جهت عدم رعایت تمهیدات زیست محیطی

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فلاورجان اعلام کرد: به جهت عدم رعایت قوانین زیست محیطی و عملکرد نامناسب یک کارخانه  آسفالت واقع در شهرک صنعتی اشترجان از ادامه فعالیت تا رفع مشکل زیست محیطی جلوگیری شد . این واحد پس ازطی مراحل قانونی و صدور رای رئیس محترم شعبه ۱۰۳دال بر تعطیلی و پلمپ واحد

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فلاورجان اعلام کرد: به جهت عدم رعایت قوانین زیست محیطی و عملکرد نامناسب یک کارخانه  آسفالت واقع در شهرک صنعتی اشترجان از ادامه فعالیت تا رفع مشکل زیست محیطی جلوگیری شد . این واحد پس ازطی مراحل قانونی و صدور رای رئیس محترم شعبه ۱۰۳دال بر تعطیلی و پلمپ واحد با حضور مامورین کلانتری ۱۶ ایمانشهر این واحد پلمپ گردید.پلمب آسفالت
ولید مغربی با اشاره به اهمیت بالای محیط زیست و لزوم توجه هر چه بیشتر آحاد مردم گفت: رعایت ضوابط و مقرارت زیست محیطی یکی از مهمترین اموری است که همه واحد ها و صنایع باید به آن توجه ویژه داشته باشند چرا که محیط زیست ارتباط بسیار نزدیکی با سلامت خود اشخاص دارد.
وی در ادامه افزود: در همین راستا در گشت و پایش ماموران پایش محیط زیست شهرستان فلاورجان به جهت عدم رعایت ضوابط و مقرارت زیست محیطی از فعالیت یک واحد کارخانه تولید آسفالت در شهرستان فلاورجان بدلیل ایجاد الایندگی و عملکرد نامناسب تعطیل و پلمپ گردید.
ولید مغربی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کارخانه های تولید آسفالت می بایستی با رعایت و انجام تمهیدات زیست محیطی از جمله استفاده از بگ فیلتر ، سیستم سوخت گاز شهری، غیره آلایندگی خود را از هر حیث به حداقل کاهش دهند تا کمترین مشکل را برای محیط زیست به همراه داشته باشد.
وی عنوان کرد: چنانچه واحدهای صنعتی .خداماتی .کشاورزی و … ضوابط و مقرارت زیست محیطی را رعایت ننمایند به طور قطع مجموعه محیط زیست در هر نقطه ای که باشد وارد عمل شده و از هر گونه اجحاف در خصوص احقاق .حقوق مردم و ایجاد الاینگی در محیط زیست جلوگیری میکند و برخورد قانونی و قاطع دراین خصوص در دستور کار محیط زیست قرار دارد.
ولید مغربی در پایان خاطر نشان کرد:شهرستان فلاورجان یکی از مهمترین دغدغه های هر روز ما داشتن آب .خاک و هوایی پاک است که به تبع سلامت شهر وندان را در پی خواهد داشت و در این راستا با واحد های آلاینده سریعا و بدون هیچ چشم پوشی برخورد خواهیم کرد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc