کد خبر : 18186
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 12:31

جزئیات انهدام کانون جرم ۲۳۰ نفره در فلاورجان/ برخورد با کانون های جرم با قدرت ادامه دارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به تاکیدات مسئولان امنیتی در ارتباط با برخورد با کانون‌های جرم، طی یک فرآیند دقیق عملیاتی اطلاعاتی، کانون جرمی در یکی از مناطق شهرستان فلاورجان، شناسایی و منهدم شد. سردار آقاخانی از انهدام یک کانون جرم در فلاورجان خبر داد و اظهار داشت: خرداد ماه سال جاری موضوعی

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به تاکیدات مسئولان امنیتی در ارتباط با برخورد با کانون‌های جرم، طی یک فرآیند دقیق عملیاتی اطلاعاتی، کانون جرمی در یکی از مناطق شهرستان فلاورجان، شناسایی و منهدم شد.

سردار آقاخانی از انهدام یک کانون جرم در فلاورجان خبر داد و اظهار داشت: خرداد ماه سال جاری موضوعی ویژه در نیروی انتظامی استان مطرح شد و برخورد با کانون‌های جرم به عنوان یکی از برنامه‌های امسال در دستور کار عملیاتی قرار گرفت و به دنبال آن در سطح استان کانون‌های جرم متعددی شناسایی شد.
وی با بیان اینکه در مرحله اول عمیلات‌های شناسایی و انهدام کانون‌های جرم توانستند ۱۵۳ مجرم را دستگیر کنند، افزود: در هفته گذشته یکی از این کانون‌ها که از قبل شناسایی شده بود، طی عملیاتی ویژه منهدم شد و در آن موفق شدیم ۷۴ نفر از مجرمان تحت تعقیب دستگاه قضایی و سارقان متعدد به همراه مقدار زیادی مواد مخدر را کشف و توقیف کنیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با اجرای مرحله دوم عملیات شناسایی و انهدام کانون‌های جرم استان، تصریح کرد: ظهر روز چهارشنبه با توجه به تاکیدات تمامی مسئولان به خصوص مسئولان امنیتی در ارتباط با برخورد با کانون‌های جرم؛ طی یک فرآیند دقیق عملیاتی اطلاعاتی، کانون جرمی در یکی از مناطق شهرستان فلاورجان، شناسایی و منهدم شد.
وی خاطرنشان کرد: این عملیات در ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز و ۳ ساعت به طول انجامید و سرانجام ۱۵ منزل که پاتوق فساد، مکانی برای مصرف و توزیع مواد مخدر بود شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.
سردار آقاخانی ادامه داد: حدود ۲۳۰ نفر از مجرمان در این عملیات دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر هم کشف شد و نیروهای ویژه پلیس توانستند یکی دیگر از کانون‌های جرم را در هم بشکنند.
وی با بیان اینکه انجام چنین عملیات‌هایی در آن منطقه ادامه خواهد داشت، گفت: اطلاعات ما بر این است که در برخی نقاط دیگر نیز کانون‌های جرم وجود داشته باشد بدین سبب رسیدگی به این مهم در دستور کار است و درصددیم در آن منطقه دغدغه‌های اصلی ساکنان و مردم که یکی از‌آن‌ها مسائل مختلف جرم خیز به ویژه مواد مخدر است را برطرف کنیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: نیروی انتظامی مصمم است تا کانون‌های جرمی که در نقاط مختلف استان وجود دارد را شناسایی و به هر طریق با آن‌ها برخورد کند تا موجبات رضایت و آسایش مردم را فراهم کند.
وی با اشاره به ابراز رضایتمندی ساکنان فلاورجان پس از پایان عملیات، افزود: بالغ بر ۹۵ درصد از مردم آن منطقه از اقدامات و انجام وظیفه ناجا اعلام رضایت کردند که نشان دهنده سطح بالای دغدغه‌ و نگرانی مردم نسبت به کانون‌های جرم است.
سردار آقاخانی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۵ عملیات‌‌های مختلفی در برخورد با تخلفات انجام خواهد گرفت، گفت: موضوع جرایم خشن، کانون‌های جرم، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با باغ تالارهای بدون مجوز که مرکزی برای ترویج ضد ارزش‌هاست، در دستور کار ما بوده و برای برخورد با آن‌ها عملیات‌هایی انجام خواهد شد تا این اطمینان را به شهروندان بدهیم که این موارد، دغدغه‌های نخست پلیس استان است.
وی با اشاره به همکاری مردم با نیروی انتظامی تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاعات جامع و کاملی که مردم به نیروی انتظامی می‌دهند توانسته‌ایم عملیات‌های مستمر، مطلوب و دقیقی را در برخورد با مجرمان انجام دهیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اطلاعات مردم از طریق ۳ شبکه تماس با شماره ۱۹۷، فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و به صورت حضوری و چهره به چهره دریافت می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهروندان اطلاعات بسیار دقیق و درستی را در اختیار پلیس قرار می‌دهند و اگر بخواهیم سهمی از موفقیت خود را به مردم اختصاص دهیم آن‌ها بیشترین سهم را خواهند داشت و موفقیت عملیات‌های ناجا در استان اصفهان مرهون زحمات و اطلاع‌رسانی مردم است.
منبع : تسنیم

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc