کد خبر : 18245
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 8:48

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس :مجوز فروش اموال ثامن‌الحجج صادر شد

موسوی لارگانی گفت: مجوز فروش اموال تعاونی ثامن‌الحجج صادر شده و فرآیند تحقق این کار زمان بر است اما نمایندگان مردم به شدت پیگیر به سرانجام رسیدن این پرونده هستند. حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به مشکلات سپرده‌گذاران تعاونی اعتباری ثامن‌الحجج اظهار داشت:

موسوی لارگانی گفت: مجوز فروش اموال تعاونی ثامن‌الحجج صادر شده و فرآیند تحقق این کار زمان بر است اما نمایندگان مردم به شدت پیگیر به سرانجام رسیدن این پرونده هستند.
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به مشکلات سپرده‌گذاران تعاونی اعتباری ثامن‌الحجج اظهار داشت: مقصر این پرونده بانک مرکزی است چراکه اگر این نهاد از همان روز نخست که تعاونی ثامن‌الحجج اقدام به تأسیس شعب خود در کشور کرد، مقابل آن می ایستاد امروز سپرده‌گذاران آن دچار مشکلات متعددی نمی شدند.
وی به بلاتکلیفی سپرده گذاران ثامن‌الحجج اشاره کرد و گفت: مردم هم باید در بازار پولی و مالی بیشتر احتیاط کنند و تنها صرف اینکه یک موسسه یا تعاونی سود بالایی می دهد نباید به سمت آن بروند، قطعا اگر سپرده گذاران این موسسه غیرمجاز هم تحقیقات می کردند متوجه می شدند که سپرده گذاری در این تعاونی تا حدی نامطمئن است.
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس به دنبال گشایش مشکلات سپرده گذاران این تعاونی است، افزود: مجوز فروش اموال تعاونی ثامن‌الحجج صادر شده و فرآیند تحقق این کار زمان بر است اما نمایندگان مردم به شدت پیگیر به سرانجام رسیدن این پرونده هستند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc